1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko ps3:sta olohuoneen "viihdelaitteeksi"?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi jarkko.83 17.08.2007.

  1. jarkko.83

    jarkko.83 Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    574
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jossakin vaiheessa oli juttua,et 08-vuoden alusta olis tulossa digiboxi pleikkari 3:seen.Oon suunnitellut tallentavan boxin ostoa(n.500e).
    Pleikkaristahan tulee periaatteessa tallentava digiboxi,blueray/dvd-soitin,pelikone...Mitä mieltä olette,onko pleikasta esim. digiboxin korvaajaksi?
     
    Viimeksi muokattu: 17.08.2007
  2.  
  3. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ens viikolla tulee itselleni ps3 ja tarkoituksena on heti kokeilla asentaa ubuntu linux siihen ja kokeilla saako nebulan digitv (usb) palikan toimimaan sillä samoin kuin pöytäkoneessa sain.

    Luotot on ainakin kovat. Pitää yrittää muistaa kirjoittaa yrityksestä
     
  4. aleksi61

    aleksi61 Member

    Liittynyt:
    23.03.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiedä tuosta digiboxista, itse yritin muuten vaan kokeilla linuxia mutta kun olen nin käsi niin en saanut toimimaan ja meni hermot mutta itse asiaan. PS3 kyllä on kunnon multimedialaitteeksi, tottakai riippuu mikä töllö on mutta kun itsellä nyt semmoinen 37" Full HD niin leffat älyttömän hyviä, pelit hyviä, pystyy käymään netissä esim. katsoa youtubesta videoita.

    Ja kuvien katselu ps3 on todella hupaisaa touhua kun laitoin vähän usb kautta siihen niin todella kätevää ja siistiä katsella niitä, juu tuo digisovitin ps3 olisi kyllä kanssa aika kätsy juttu että odotan kuulumisia.
     
  5. jarkko.83

    jarkko.83 Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    574
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taidan ite tyytyä ihan perus digiboxiin ja odotella vuoden alkua.Sen verran kiinnostava tuo pleikan boxi uutinen oli..Ja eikös tuo pleikkarin kovalevy oo päivitettävissä isompaankin jos tarve vaatii?
     
  6. riski

    riski Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On päivitettävis. Samoja kovoja syö kuin läppärit.
     
  7. eddison84

    eddison84 Regular member

    Liittynyt:
    02.02.2006
    Viestejä:
    707
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itelläki saattaa toi PS3 tässä syksyn mittaan tai kevättalvella ilmestyä toho HTPCn vierelle olkkarin kakkos viihdelaitteeks, parin pelin viivästyminen viivästyttää laitteenkin ostoa mulla, ei viiti konetta turhaan ostaa vielä etukäteen toho..Toivottaasti vaan julkaisevat hyvissä ajoin DVB-C version siitä digivirittimestä, et saa sen sit samalla..
     
  8. ElefAntti

    ElefAntti Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2004
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joko homma on paketissa ja paketti joulupukilla?
     
  9. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. mikhama

    mikhama Member

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jossen väärin muista niin tuo Digi-boksi on antenniverkkoon. Niin taisin lueskella Amerikan news sivustolta. Ja se on erikseen ostettava komponentti.
     

Jaa tämä sivu