1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko kellään vuokrata Hi8/Video8 soitinta tai kameraa?

Viestiketju Ostetaan -osiossa. Ketjun avasi sanzebs 25.08.2021.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sanzebs

    sanzebs Regular member

    Liittynyt:
    18.05.2013
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei vain.

    Mulla on kasapäin 8mm videoita lapsuudesta ja oman kameran lukupää yms. on vanhentunut niin, että kuva on todella säröistä. Vielä muutama vuosi sitten toimi hyvin kun digitalisoin tärkeimmät kasetit ja päätin, että teen loput sitten myöhemmin ja no, näin tässä nyt sitten kävi... Digitointipalvelut maksavat aivan älyttömästi ja mentäisi varmasti useisiin satoihin euroihin jos nuo sellaisessa haluaisi pelastaa...

    Olisiko kellään vuokrata mulle soitinta tai kameraa, jonka saisi televisioon kiinni, että voisin katsoa läpi ja digitalisoida kaikki muistokasetit?

    Lähinnä Varsinais-Suomen alueelta kyselisin. Ajan mielelläni hakemaan kameran ja tuon sen kotiovelle myös takaisin. Tottakai olen todella kiitollinen, jos jollain olisi kyseinen laite lojumassa ja antaa sen käyttööni ilmaiseksi! Itsekin annoin mielelläni omani muiden tarvitsevien naapurien ja sukulaisten käyttöön, kun eihän sillä nyt mitään muuta tee... Realistisesti kuitenkin toivoisin, että pysytään alle 100 euron hinnassa.

    Kiitos.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu