onko hyvä?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi etski 25.01.2007.

1. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei oikeesti kannata. Tuo näytön ohjain ei sovellu pätkääkän pelaamiseen. Se on yksi huonoimmista näytiksistä mitä saa vielä ostettua...

Source ei pyöri tuolla kunnolla edes huonoimmilla asetuksilla...

2.  
  3. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Usko nyt juhhaa, paska kortti on paska kortti, vaikka siinä olisi 1000MB, osta mieluummin kerralla kunnollinen tai edes vähän parempi

4. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oma kokemus tuosta ATI Radeon Xpress 1100:sesta jäin siihen, ettei kortilla pystynyt Heroes V:sta pelata edes minimi-asetuksilla. Sorry, mutta tuolla ei kyllä pelata pasianssia raskaampaa.

5. Tikkuneq

Tikkuneq Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo todellakin toi Atin kortti on syvältä ;D

Ittellä on toi GF 7600GS ja voin sanoo että tällä pelaa pelejä ihan hyvin. Tuosta juhhan kokoonpanosta on vielä huonompi prosessori minulla ja vertaukseks NFS Carbon toimii melkein parhaat namikat päällä.

6. Jussi_IV

Jussi_IV Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Iha miten vaa mulla on kans toi ati 1100 mut 128mb muistia wowi pyörii ja se on pää asia. ;) ja myös mitä demoja olen kokeillut ni bf.2 ja sit toi warrock pyörii, et en mä tiiä. kyl täl ny pelaa ei siinä..

7. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No hyvä jos pyörii. Mutta raskaampaan pelaamiseen ei tuo kyllä enää sovellu. Mutta toisaalta tuohan on integroitu kortti.

Ainut haitta saattaa olla tosiaan se, että joissain pakettikoneissa on sinetti, jota ei saa takuuaikana rikkoa. Koneen päivityksen kannalta aika huono homma joka rampauttaa näyttiksen vaihdosta lähtien kaiken. Myös siis koneen puhdistamisen esim pölystä. Mielestäni tämä on jo väärin.

8. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla on fujitsu seimens scaleo p pakettikone, niin siinä oli joku sinetti jonka revin pois ja laitoin uuden äänikortin (oli integroitu, jonka otin pois käytöstä laitehallinnasta) ja lisäsin kaksi kotelotuuletinta (eteen yksi als puhaltamaan ilmaa sisään ja yksi taakse ylös puhaltamaan ilmaa ulos).

putsasin samalla koneen sisältä pölyt.

ja silloin takuuta oli 2 vuotta jäljellä (koko takuu 3 vuotta)

Jaa tämä sivu