1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ongelmia...

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi brownie 24.05.2001.

  1. brownie

    brownie Guest

    mulla olis ongelma parin leffan kanssa... mulla on asennettuna divx alpha 3.11 jotain ja yleensä leffat toimiikin hyvin näkyy ja kuuluu, mutta nyt pari uusinta leffaa ei toimi... ne on .avi päätteellä ja pitäis olla divx:siä... mutta media player rupee valitta jostain Windows mpeg 4 codec puuttuu ja alottaa imee sen netistä mutta siltikään ei toimi... äänet kuuluu mutta kuva ei näy... auttakee...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.05.2001
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Olen kuullut samanlaisista ongelmista. Yksi keino lienee asentaa DivX -codec uusiksi. Toinen vaihtoehto, jota kannattanee kokeilla, on jonkun muun kuin Windows Media Playerin (tai siihen pohjautuvien, kuten melkein kaikki DivX -soittimet) kayttaminen. Kokeile esim. ProjectMayo:n/OpendVix:n The Playa -ohjelmaa, loytyy tosta:

    http://download.projectmayo.com/dnload/theplaya/ThePlaya-0.5.0-Installer.exe
     
  4. Shawn04

    Shawn04 Guest

    Mistä löytyy uusimmat codekit?
     
  5. Ritari

    Ritari Member

    Liittynyt:
    22.06.2001
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  6. Jooseppi

    Jooseppi Member

    Liittynyt:
    04.07.2001
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve. Tiedättekö mistä saa sellaisen ohjelman jolla voi liittää kaksi avi-tiedostoa toisiinsa ja jakaa avi tiedoston esim. kahteen osaan
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    VirtualDub v1.4d:lla voit yhdistaa vaikka naapurin koiran AVI-tiedostoon, tuostapa tuota:

    http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/specific.cfm?id=149

    ..ilmainen, vahan monimutkaiselta vaikuttava aluksi, mutta kun vahan aikaa pelleilet sen kanssa, huomaat etta se on ihan yksinkertainen kayttaa.
     

Jaa tämä sivu