1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ongelmia video iPodin kanssa

Viestiketju Mac -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi L2D 18.06.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. L2D

    L2D Member

    Liittynyt:
    18.06.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en todellakaan tiedä onko tää oikee paikka, mutta mac:istä puhutaan niin varmaan osaatte auttaa, toivottavasti. en oo varmaan ensimmäinen enkä viimenen, joka vaivaa pätänne tällä asialla. aikasemmista viesteistä ei mun ongelmaan ollu apua. sain viimein nanon tilalle video iPodin ja oon nyt hulluna yrittäny ladata leffoja siihen, mutta tuloksetta. afterdawnin avulla latasin dvd shrinkin, että saisin leffat konelle. ensimmäinen ongelma saako niitä leffoja mitenkään yhtenä tiedostona, kun nyt siirrän ne tulee aina vähintään neljänä? aluks ajattelin et eipä toi kai haittaa ja sitte latasin videora iPod conventerin ja yksitellen "muutin" elokuvat oikeaan muotoon, tuloksetta. yleensä ensimmäinen osa leffasta muuntui elokuvaksi mutta loput tulivat tavallisina musiikki tiedostoina ilman kuvaa. mikä ongelmana?(käytin apuna afterdawnin opasta videora iPod conventerin kätössä) voin selittää paremmin jos joku asia jäi hämärän peittoon. oon myös aika toivoton näiden asioiden kanssa jos sitten "suomen kiellelle" saisi avun, mahdollisimman vähän tietokone slangia :p olisin kiitollinen kaikesta avusta. jussiks menos maalle, haluun jotain leffoja kateltavaks bussi matkalle! :D
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu