1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ongelmia vai onko?

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi karisari 09.11.2003.

  1. karisari

    karisari Member

    Liittynyt:
    16.10.2003
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minä omistan gforce4 440mx näytön ohjaimen ja kuvani tulee siitä tv:een! mutta onko korttini jo niin vanha etten saa vaihdettua 8bit väriä esim. 16bittiin???? ja tarkkuutta 640x400 isommalle!!!!
    siis onko korttini niin vanha vai onko jossain muussa vikaa????
     
  2.  
  3. Tarmo78

    Tarmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2003
    Viestejä:
    610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kortti sentään niin wanha ole. Et kertonut tarkemmin ajureistasi, joten aloitetaan neuvominen vaikka ajuripäivityksistä. Eli www.nvidia.com ja sieltä uudet ajurit. Noi bitit saa muistaakseni 32:si ja resot 800X600. Mutta ensin vanhat ajurit pois ja uutta tilalle, jos ei ongelmat selviä, niin kysele sitten lisää.
     
  4. karisari

    karisari Member

    Liittynyt:
    16.10.2003
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jep... niin.... mulla on uudet ajurit ja olen jo kokeillut omastasta mielestäni kaikki... :(
    koneeltani lähtee piuha svhs:llä ja se muuttuu ns. comboksi (svhs muuttuu rca:n video outiksi) eli voisiko tämä myös vaikuttaa???
     
  5. snapsix

    snapsix Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    786
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeiles asentaa ne ajurit uudelleen. Jotensakin tuntuu, ettei ne ole asentuneet oikein ja näytönohjaimen ajurina on yhä standardi vga-sovitin
     
  6. karisari

    karisari Member

    Liittynyt:
    16.10.2003
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jes... asensin ne ajurit uudelleen ja nyt toimii! saan asennettua tv:n resoluutioksi 1024x768 ja 32bit. värit! kuva parani huomattavasti.... kiitos kaikille neuvoja antaville! :)
     

Jaa tämä sivu