1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ongelmia rippaamisessa ja yms onko vika missä

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi M.P.T 07.07.2002.

  1. M.P.T

    M.P.T Member

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olisikohan koneeni jumissa vai mikä. divx ei luonnistu noilla ohjeilla mitä on annettu. olen kyllä saanut ne flaskMpegillä ja easy divx:ällä jonkinlailla näkymään, mutta tekstit ei tule vaikka olen yrittänyt niillä ohjeilla mitä minulle täällä annettiin. olen huuli pyöreänä ja ihmettelen missä maksaa. moni sanoo että nämä on helppoja juttuja, mutta ongelmallisesti on taival alkanut. koneeni on 700Mhz P3/192Mb muistia ja 20gb kiintolevy. nuo kyllä pitäisi riittää.
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Tietysti siihen, että joku voisi vastatakin ongelmiisi, auttaa täsmällinen ja tarkka kuvaus mitä olet tehnyt, mikä tökkii ja miten.
     
  4. M.P.T

    M.P.T Member

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no jos teen ohjeiden mukaan, niin divx teko kaatuu VFAPI kohtaan. jos taas teen easydivx ohjelmalla niin ongelma tullee tekstityksessä. olen asentanut Vobsub:in ja DivxG400 ohjelmat. ohjelma ei avaa tiedostoa ,vaikka olen valinnut tiputus valikosta for creating subtitles. no mitään ei tapahdu. voi olla että asennus vaiheessa jokin menee aina väärin. nimittäin en saa asennettua full asetuksilla tuota VOBsub ohjelmaa
     

Jaa tämä sivu