1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia EmulePlus 1.2:n kanssa

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi andelin 23.05.2006.

  1. andelin

    andelin Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2006
    Viestejä:
    528
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos kuitenkin!
    Asiasta toiseen, mulla on toi Bitcomet ja se on hyvä mutta yksi asia ihmetyttää. Kun otan jotain alas niin hyvin tulee sekä ulos että sisään mutta jos sitten suljen ohjelman vähäksi aikaa ja laitan takaisin päälle niin sitten tulee yhtäkkiä tosi heikosti sisään sekä ulos. Mistä tällainen voi johtua ?
     
  2.  
  3. Marku2

    Marku2 Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko sulla jotain muuta netti liikennettä samaan aikaan?
    Tai sitten ei ole lähettäjiä.
    Tai mahdollisesti joku bugi.

    Mutta tarviitko apua tohon eMule-ongelmaan?
     
  4. andelin

    andelin Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2006
    Viestejä:
    528
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on yleensä emule päällä samaan aikaan niin ehkä se johtuu siitä, toisaalta Bitcomet toimii kyllä vaikka oliskin emule päällä samaan aikaan, jostain kumman syystä se rupee tökkimään kun sen on sulkenut ja sitten laittanut takaisin päälle. Mutta, varmaan parempi käyttää yhtä ohjelmaa kerrallaan.
    Haluaisin saada kaiken irti Emulesta ja saada paremmin tavaraa alas, että jos se mun ongelma huonontaa sitä niin apu olisi tervetullutta !
    Satutko sinä muuten tietää joku toinen ohjelma mistä löytyy musiikkia/elokuvia?
     
  5. Marku2

    Marku2 Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu