1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia AVI-tiedostojen kanssa

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi sakke_ 20.06.2006.

  1. sakke_

    sakke_ Member

    Liittynyt:
    20.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Mulla on semmonen ongelma useiden AVI-tiedostojen kanssa, että kun ne avaa BSPlayerillä, niin pukkaa vaan erroria "Can't open file" ja Media Playerilläkään ei avaudu. Katsoin jollain ohjelmalla (minkä nimeä en nyt muista) mitä kodekkeja video vaatii, ja ohjelma väitti että tiedosto ei ole AVI-muotoa. Yritin myös DivFixillä korjata, sekin väitti että tiedosto ei ole AVI, vaikka tiedostonimessä on .avi pääte. Asensin myös kaikki kodekit sun muut uudestaan, eikä sekään auta. Hassua vielä on se, että samat tiedostot ovat toimineet moitteettomasti n. puoli vuotta sitten, enkä tietääkseni ole tehnyt mitään muutoksia koneellani.
    Mikä neuvoksi? :O
     
  2.  
  3. rubens1

    rubens1 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joissain videotiedostoissa on vain joku virhe sisällään eikä silloin ohjelmat suostu sitä toistamaan mullakin on ollut tommosia tiedostoja mutta sitten mä oon vaan poistanut sen. Ei asialle mun tietääkseen voi tehdä mitään (Voin olla väärässäkin)
     
  4. sakke_

    sakke_ Member

    Liittynyt:
    20.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis kyllähän tuo mullakin on käynyt mielessä, mutta siis ihan SAMAT videot on toiminu vielä jokin aika sitten. :/
     
  5. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile vielä Videolanilla (VLC) toistaa pätkät. Se on playeri joka avaa ja toistaa lähes kaiken.
    Kävi mielessä että et kai ole sotkenut koneen erilaisilla codecpakeilla, ne voi saada kaikenlaista tuhoa aikaan normaalien toimivien avien toistossa.
    Pelkkä FFDshow filtteri yleensä riittää pelkkään toistoon.
     

Jaa tämä sivu