1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ongelma projectx ja rec tiedostossa

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi tes133 20.09.2007.

  1. tes133

    tes133 Member

    Liittynyt:
    20.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen siirtänyt topfiedistä onnistuneesti rec tiedostot kiintolevylle. ja tehnyt onnistuneita dvd levyjä. mutta nyt tuli vastaan ongelma. projectx ilmoittaa rec tiedoston steamtype kohdassa että es(mpeg video) eikä pysty tekemään tälle tiedostolle mitään ei tunnista edes kuvaa. Normaalisti ilmoitta ko kohdassa ts (generic pes container) tällä muodolla ei ongelmia. Rec tiedoston mikä on es (mpeg video) vlc soitin soittaa ihan ongelmitta. Olisiko jollain tiedossa mistä ongelma johtuu ja miten tiedoston saisi demuxsattua. rec tiedosto on nauhoitettu yleltä.
     
  2.  
  3. tes133

    tes133 Member

    Liittynyt:
    20.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikö kukan tiedä miten saisin ongelman poistettua. Nyt kun olen käynyt tallenteita digipoksilta läpi olen huomannut että samanlaisia tallenteita on useampia. miten saisin nämä dvd. auttakaa.
     
  4. jalllu67

    jalllu67 Member

    Liittynyt:
    16.12.2002
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeileppa liikutella sitä liukusäädintä siinä mistä valitaan leikattavat kohdat elokuvasta, josko tunnistus elokuva... Itsellä oli kans yhden elokuvan kanssa ongelma, mutta rupes näkyyn, kun liukusäätimellä selas eteenpäin.
     
  5. tes133

    tes133 Member

    Liittynyt:
    20.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Liukusäätimen liikuttaminen ei auta yhtään näyttää vain kuvan paikalla vasemmassa yläkulmassa epämääräistä sotkua. Projecx ei ymmärrä tiedostoa. Mutta vlc katseluohjelma ymmärtää.
     
  6. ihiminen

    ihiminen Guest

    Koklaas palauttaa .rec Toppyyn, ja tehdä siitä uusi kopio. Voit myös koettaa leikata alusta palan pois, mutta se kantsii tallettaa eikä poistaa, jos vaikka olisi käyttöä uudelleenkasaamisesssa ProjectX:ssä

    Onko Toppyn leikkaustoiminto tuttua sulle? Sillä saa tallenteista pätkittyä turhaa tavaraa nopeasti ja helposti pois, joskaan ei kovin tarkasti.
     
  7. jorma32

    jorma32 Member

    Liittynyt:
    26.10.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on taas aivan toisen tyyppinen ongelma: Haluan kääntää DVD:n .rec tiedostoksi siten että myös tekstityksen toimivan (ei haittaa vaikka olisi poltettuna kiinni kuvaankin).

    Mulla on siis valmis DVD levyn sisältö, josta laitan pelkät .VOB tiedostot projectX:lle. ProjectX:llä teen .rec tiedoston joka toimii ihan ok, mutta siitä puuttuu tekstit. Onko kellään tietoa miten saisin nuo tekstitykset mukaan tohon .rec tiedostoon ?
     

Jaa tämä sivu