1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma PCTV:n kanssa

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi markkujt 30.07.2007.

  1. markkujt

    markkujt Member

    Liittynyt:
    14.07.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pöytäkoneeni XP on ilmeisesti jotenkin vioittunut, koska en saa minkään merkkistä PC-TV:tä toimimaan. Homma pysähtyy aina kanavaskannaukseen, joka kyllä käynnistyy, mutta päättyy saman tien, eikä yhtään kanavaa löydy. Miten saisi vian helpoimmin korjatuksi? Olen kokeillut Anyseetä ja Pinnacle Dazzle 71e:tä ja läppärissäni molemmat toimivat ok. Xp:n uudelleenasennus varmaan auttaisi, mutta onko muuta konstia? Onko muuten joku saanut Dazzle 71e:ssä YLE-tekstityksen näkymään ja miten?
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Vaikea sanoa auttaako mikään muu, kun ei ole mahdollisuutta perehtyä sen sielunelämään. Uskon, että auttaisi, jos kone olisi tuossa edessä ja saisi rauhassa tutkia sitä.

    Uudelleen asennus todennäköisesti auttaisi, edellyttäen koneen rautapuolen olevan kunnossa, jos kortti toisessa koneessa toimii.

    Onko antennijohto varmaan kunnossa?
    Tuo Dazzle 71e on minulle tuntematon laite.

    Tuli vielä mieleen, että näkyykö laitehallinnassa BDA-ajuri?
    Itse kuitenkin poistaisin koko ohjelman ja asentaisin uudelleen, monissa tapauksissa siitä löytyy apu.

    Edit: ffdshow on hyvä koodekki.
     
    Viimeksi muokattu: 05.08.2007

Jaa tämä sivu