1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Oneplus 5/5T

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ssuusskkii 01.01.2018.

?

ostanko 5 vai 5t mallin?

  1. Oneplus 5

    100.0%
  2. Oneplus 5t

    0 ääntä
    0.0%
  1. ssuusskkii

    ssuusskkii Newbie

    Liittynyt:
    01.01.2018
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Hei! Olen ostamassa oneplus 5:ta koska haluan hyvän muistin ja kameran ja pikalatauksen ym.. Mieltäni kaihertaa kuitenkin kun olen lukenut tosta 5 mallista että näytön kanssa on ollut ongelmaa, ja yhdessä facebook ryhmässä jossa on ollut puhetta tästä luurista porukka on näyttänyt kuvia joissa kamera on tehnyt kuvaan vesivärimaisia värejä ja ovat ihan sontaa! Kaikilla tätä kameran ongelmaa ei ole kuitenkaan ollut. Joten toisaalta voisin ostaa tuon 5t mallin koska siitä en ole kuullut näitä ongelmia, mutta 100e halvempi hinta 5 mallissa kuitenkin houkuttaa sen verran että mielelläni kuulisin onko kellään tietoa onko nämä ongelmat oikeasti pahoja siinä, ja kannattaako vaan maksaa se 100e enemmän, onko kelläään ollut siinä ongelmia? Kaikesta avusta olen kiitollinen koska 399/499e on minulle kuitenkin iso summa sijoittaa luuriin..
     
  2.  
  3. Näppishemmo

    Näppishemmo Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2017
    Viestejä:
    497
    Kiitokset:
    75
    Pisteet:
    28
    Hyvin on toiminut tämä 5 malli jo kesästä lähtien. Ei ole ollut noita ongelmia ja Android 8 päivityksen myötä vielä parani entisestään. En näkisi tarvetta maksaa enemmän varsinkin kun 5t malli ei tuo minun mielestäni mitään järkevää uutta 100 euron lisähintaan.
     
  4. J-lalli

    J-lalli Active member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    68
    Hyvin on täälläki toiminu.
     

Jaa tämä sivu