1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Olis kiva saada äänet tohon Divx:sään.... =)

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Flex 08.07.2002.

  1. Flex

    Flex Member

    Liittynyt:
    07.07.2002
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taisin missata jotain tossa ohjeessa (http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/kopioi_dvd_divxksi.cfm) ku ei änet kuulu, mutta kuva näkyy ja hyvin näkyykin.... saisko niitä jälkeenpäin lisättyä?? =)... mitä virkaa on muuten tolla toisella virtualdubin tekemällä clipillä kun se vie vaan 3.05kb.... ja toinen kuitenkin vie 1.05gt...? nih...
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Se pienempi clippi on se 1st pass eli ohjetiedosto 2nd passille, joten sen voi tuhota kun kaikki on valmista.

    Jaja... Mitenkäs se WAV, jonka DVD2AVI teki alunperin, eikai vaan koko ole 0bytes tai kuuluuko se, jos toistat sen yksistään? Ja jos toistuu, toistuuko se WAV, jonka pakkasit CDEx:llä? Jos tämäkin toistuu, olet unohtanut lisätä audion VirtualDubin vaiheessa.

    Äänet _voi_ lisätä jälkikäteenkin, mutta synkkaongelmia saattaa syntyä. Eli lataa valmis DivX VirtualDubiin, valitse Video-valikosta Direct Stream Copy, valitse Audio -valikosta Direct stream copy ja valitse WAV Audio ja valitse se CDEx:n tekemä WAV ja tallenna DivX uusiksi (tällöin videota eikä audiota pakata, mutta ne muxataan yhteen).
     
  4. Flex

    Flex Member

    Liittynyt:
    07.07.2002
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä oon ny vähän sekasin mikä ohjelma teki minkäkin, mutta mulla on täällä sst1_d2v-vfapi (ei ääniä),Äänet AC3 T01 2_0ch 384Kbps DELAY 0ms (äänet kuuluu),Äänet AC3 T02 3_2ch 448Kbps DELAY 0ms (äänet kuuluu)...
     

Jaa tämä sivu