1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

oletko saanut toimimaan AVIAddXSubs ohjelman

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi eetu10 22.04.2008.

  1. Cacomuco

    Cacomuco Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2007
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri tuon virhe-ilmoituksen se antaa, jos kysymyksessä on vääränlainen tekstitiedosto. Oletko varmistanut esim. Subtitle Worshopilla, että tekstitystiedosto on varmasti srt? Jos se on tosiaan kunnossa, niin sitten olen äimänä. Itsellänikin tuo virhe tulee joskus, mutta se aina korjaantuu, kun vetäsee tiedoston workshopin lävitse.
     
  2.  
  3. tomppa18

    tomppa18 Member

    Liittynyt:
    10.03.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    parikin kertaa oon varmuuden vuoksi muuttanut sen srt:ksi,mut ei toimi
    Kun laittaa ton add test subtitle niin se testiteksit kyl näkyy,mut jos laittaa add subtitle niin sit tulee toi teksti..ja kaikilla elokuvilla
     
  4. Cacomuco

    Cacomuco Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2007
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Im speechless. En ole törmännyt vastaavaan ongelmaan.
     
  5. tomppa18

    tomppa18 Member

    Liittynyt:
    10.03.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihme juttu..nyt toimii,kun jättää elokuvasta ton avi-päätteen pois ja lisää ohjelmaan tekstin,niin löytää elokuvan,mut jos lisää elokuvan niin ei löydä tekstiä.No pääasia et alkoi toimiin.
     
  6. jarijarf

    jarijarf Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2008
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs tekstitykset sitten tulee nimetä, jos haluaa jollekin avi-tiedostolle esim. suomenkieliset ja englanninkieliset tekstit. Ohjelma mainitsee jotkin -2, -3, -4, -5, -6, -7 ja -8 -srt päätteet. Itse olen yrittänyt monella eri tavalla mutta en ole onnistunut luomaan kuin yhden tekstin/avi-tiedosto.
    Onnistuuko multisubsit mitenkään..?
     
  7. Kolm3

    Kolm3 Member

    Liittynyt:
    01.04.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos ohjelma antaa virheilmoituksen ja siinä ilmoituksessa leffan nimi on tällainen: "Leffa.avi.avi", niin muokatkaa sen leffan nimeä niin että otatte .avi-päätteen pois.
     
  8. MrToil

    MrToil Member

    Liittynyt:
    09.06.2007
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Ei tää vaan toimi. Teen kaiken omasta mielestäni oikein. Laitoin nuo asetukset confg. mitä joku jo sanoi ja sitten nimesin molemmat saman nimisiksi. Videossa ei näy .avi päätettä mutta tekstitiedostossa näkyy .srt pääte. Ja kyllä video on .avi tiedosto. Noh, sitten vedän sen videon siihen kohtaan ja painan create. Saan divx tiedoston ja avaan sen MPC:llä. Video ja ääni kuuluvat hyvin mutta tekstitys ei ole siinä. Menen subtitles kohtaan ja en voi painaa siitä ollenkaan. Sama juttu bsplayerillä ja vlc:llä. Alkaa turhauttamaan tämä pikkuhiljalleen koska koitan saada puhelimeeni (5800 XM) elokuvia jotka olisi poltetuilla teksteillä ja mikään ohjelma ei vaan toimi. Yamb on ainut ohjelma minkä olen saanut polttamaan tekstit videoon, mutta videot ei tietenkään toimi puhelimessa vaan heittää erroria.. Voiko enää turhauttavempaa olla? Olen säätänyt tässä about 2h tätä ja eikä ei niinku mikään auta. WinAvi MP4 converterilla sain laitettuu videon kyllä .3gp muotoon mutta ei sillä saa tekstityksiä poltettua. Auttakees nyt!
     
  9. tommi666

    tommi666 Member

    Liittynyt:
    14.04.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos vielä jaksat säätää,ni kannattaa kokeilla tiedoston muuttamista .divx -> .avi.Ainakin heidän ohjeissaan on maininta että jos soitin ei niin sanotusti tunnista .divx päätteistä tiedostoa,niin kyseisen toimenpiteen pitäisi auttaa.En tiedä onko apua sinulle koska leffa kuitenkin pyörii ja äänet toimii,mutta kannattaahan tuota kokeilla.
     
  10. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Akkalis. Aika outo homma toi kyllä on... Vaikee lähtee jäljittää vikaa, kun itellä toimii juttu kun junan vessa ;-)

    Voi olla vähän kaukaa haettua, mutta kokeile silti: Eli se filu minkä aviaddxsubs luo, niin mulla siinä tiedostopääte on movie.divx... Muuta se muotoon movie.avi ja kokeile uudestaan soittimessa. Mulla pöytälaite ei edes toistanut tiedostoa kun se oli divx muodossa.


    Edittiä: Tuossa tuo neuvo oli näköjään ylempänä, puusilmä kun olen ;-)
     
    Viimeksi muokattu: 29.11.2009
  11. MrToil

    MrToil Member

    Liittynyt:
    09.06.2007
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Anteeksi tietämättömyyteni, mutta miten muutan tuon .divx tiedoston .avi muotoon?
     
  12. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anteeksi tietämättömyyteni, mutta miten muutan tuon .divx tiedoston .avi muotoon?[/quote]

    Pyyhit pois sen .divx päätteen ja kirjoitat tilalle avi :)
     
  13. Promar

    Promar Member

    Liittynyt:
    16.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs vertical ja fontti asetusta olette käyttäneet? Noilla vakioilla ei mulla ainakaan toimi kovinkaan hyvin. Teksteissä liian iso fontti, sijoitus melkein keskellä ruutua ja kait edellämainituista johtuen tekstit eivät näy koko aikaa.
     
  14. Jampa

    Jampa Member

    Liittynyt:
    13.08.2005
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    [up.avi]
    ON READING "up.srt":
    Cannot parse subtitle {1}{1}23.976
    Use Windows Notepad to edit and fix srt file.
    Please note that the subtitle may not be
    placed according to its number. If not found
    where expected search the whole srt file.


    WARNING: 1 FILE(S) FAILED. See above.





    Törmäsin nyt uuteen virheeseen, onko ideoita miten lähtis toimimaan?
     

Jaa tämä sivu