1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

olenko liian vanha pelaamaan?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kumipuu 06.10.2005.

1. Greedo

Greedo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et ole! Ite vasta nuori sälli peruskoulussa, minun mielestä saisi nuo vanhemmat pelata enemmän ku minun "ukko" ei oikeen pelaa ollenkaan.

2.  
  3. gain

gain Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jatka vaan pelaamista. Sehän osoittaa vaan, ettet ole turhan "kalkkis".

4. Rubertti

Rubertti Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Olet vielä heh "poikanen", meillä on täällä yli 50:siä jotka pelaa verkkopelejä, ja on pelannut osa 80-luvulta asti. Tosin pelit jotka silloin pyöri BBS-systeemeissä oli aika rajottuneita mutta mielenkiintoisa kuitenkin. Isommat "rillit" sitten kymmenten vaihtuessa ja taas näkee..

5. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    oma isä pelaa koneella colinia minkä ehtii, ikää löytyy 45v ja pelit maistuu hyvin. ei hätää ;)

6. -Rex-

-Rex- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös sitä sanota, että ihminen on sen ikäinen kun tuntee olevansa :)
    Omalla kohdallani ainakin veikkaan, että pelaan niin kauan kuin se mukavaa on ja siihen kykenee. Tokihan rajoittavat tekijät (perhe,yms) kasvavat aina iän karttuessa, mutta sopivasti sumplimalla saa aina järjestettyä aikaa itselleenkin. Eli jos pelit vielä maistuu ja aikaa niihin saat järjestettyä niin anna mennä vaan!

7. kumipuu

kumipuu Guest

jos steven spielberg pelaa vielä mielellään pelejä, ja nyt kehittää paria uutta niin ikä ei ole "rangaistus"

8. topelius

topelius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minun mielestäni on erittäin paljon hauskempaa pelailla verkkopelejä vanhempien ihmisten kanssa kuin teini-ikäisten. Vanhemmilta ihmisiltä on jäänyt ne turhat ulinat ja valitukset pois. Itsellä ikää vasta 21.

9. DeLaRocha

DeLaRocha Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite oon muutamaa vuotta alta parikymmentä enkä pelaile juurikaan ollenkaa. Pelailu ei vain maistu minulle, mutta niiden jotka pitävät pelailusta ei tulisi sitä "hävetä". Tällä tarkoitan ettei pelailu ole ikään, sukupuoleen, suuntaukseen, näkemykseen jne.jne. riippuvainen. Jos järjestelmän normit eivät katsoisi soveliaaksi esim. nelikymppisen miehen enää pelata tietokonetta olisi se jo epätasa-arvoista. Mielestäni pelata saa kuka vaan, milloin vaan ja minkä ikäisenä vaan kunhan vain EI sekoita todellisuutta ja kuvitteellista maailmaa koskaan toisistaan. Tämä viittauksena Amerikan tapahtumiin.

kumipuulta:
    Niin, no. Jos tarkoitat tällä [bold]kumipuu[/bold] Hitlerin harjoittamaa rotuoppia ja juutalaisvainoja kolmannen valtakunnan aikaan niin itse en ole enää siitä niinkään varma. Miettikääpä Lähi-Idän tapahtumia. Juutalaiset ja Palestiinalaiset taistelevat jostain mitättömästä maa-alueesta ainoastaan sen takia että se on heille luvattu maa tai se on joskus kuulunut heille. Viattomia ja ehkä puolueettomia siviilejä kuolee viikoittain. Naisia ja lapsia. Ainoastaan aatteen puolesta. Mielestäni II maailmansodan aikaiset vainot ovat hyvinkin verrattavissa Lähi-idän konfliktiin. He kaikki "aatteen puolesta puhujat" ovat siis ITSE kusseet omille jaloilleen!! Ja mitä Hitleriin ja kansallissosialisteihin tulee kolmannen valtakunnan aikaan niin sehän oli täydellistä aivopesua, joka aloitettiin jo nuoresta polvesta.

Kaikki II maailmansodan ja Lähi-Idän tapahtumat ovat olleet hirvittäviä ja toivon ettei niin tulisi enää ikinä tapahtumaan!! Toivon myös että tilanne Lähi-Idässä saataisiin päätökseen lopullisesti!

En todellakaan ole natsi, vaikka perustelin kantani tässä asiassa, mutta mielestäni on silti väärin sanoa [bold]ja mukavinta on tappaa natseja, ne kun tuntuu ansaitsevansa kohtalonsa![/bold]. Itseasiassa tämä asia ei edes kuuluisi Afterdawniin, mutta halusin silti antaa oman näkökulmani tähän asiaan. Jos/kun viestini on asiaton kehotan jopa joissain määrin muokkaamaan sitä.

edit:

Viimeksi muokattu: 21.10.2005

Jaa tämä sivu