1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Olen ostamassa pelikonsilia mutta mikä ??

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Spool 22.10.2006.

  1. Spool

    Spool Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin olis peli himo iskemässä ja tää pc ei oikein innosta, aattelin tota xbox 360 tai ps3 mutta en oikein tiedä kun kenelläkään ei ole kokemuksia ps3 ku ei oo viel ilmestyny mutta mitäs sanotto xbox 360 konsolista ? pärjääkö se ps3:lle ? ja tulevaisuudessa tuleekohan milloinka uus xbox kun tuo ps3 tulee ens vuonna että ei turhaan ostaisi uutta esim. xboxii ja sit tulee heti joku uus xbox.
     
  2.  
  3. petu78

    petu78 Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2003
    Viestejä:
    242
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hanki 360:nen et tule pettymään.
     
  4. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Noh tuosta uudesta Xboxista ei tarvii murehtia :D Sillä sitä ei nähdä ennen vuotta 2010 jos edes silloinkaan. Ja mitä 360 tulee niin itse ostin kesällä ja tyytyväinen olen ollut. Ja jos pärjäämisellä tarkoitat tehoja niin onhan tuo PS3 tiedettävästi tehokkaampi, mutta ei se grafiikassa vielä näy. Onhan siitä ollu juttua että Xbox360:ssa on nopeampi näytönohjain kuin PS3. Omasta mielestäni Xbox360:lla on parempi ohjain (olen käyttänyt pleikkarin ohjainta jonkun 8v joten tiedän mistä puhun {omasta mielestäni}) ja pelitkin lähempänä sydäntä. Mutta itse se ratkaisu pitää tehdä, ratkaisua helpottamaan kannattaa kahlata molempien konsoleiden pelit läpi ja katsoa kumpi miellyttää silmää enemmän.
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_3_games
     
    Viimeksi muokattu: 22.10.2006
  5. Spool

    Spool Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mulla on ollut ihan eka ps ja sitten oli ps2 mutta tuo ps3 ei ole mun lompakon kanssa yhtä että ps3 laite maksaa yli 600€ ja vielä pelit päälle.. Taidan varmaankin ostaa ton xbox 360 mutta sitte core vai premium en omista vanhaa xboxii. Onko coressa ja premiumissa paljonkin eroavaisuuksia kuten langaton ohjain kovalevy ja jotain sälää ??
     
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  7. jehu80

    jehu80 Regular member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä olen myös ostamassa konsolia, varmaan ostan ennen joulua. Omalla kohdallani valintani on todella helppo, eikä sitä ole tarvinnut missään vaiheessa kovin tarkkaan edes miettiä.

    Oma valintani on X360 koska,

    - Hyvä ohjain = todella hyvä pelattavuus ja käyttömukavuus
    - Xboxin pelivalikoima on miellyttänyt aina
    - Live (maksullinen tosin, joka on pieni miinus)
    - Kohtuullisen hintainen (nyt Premium + NHL07 399 eur)
    - Edulliset region free import pelit ostettavissa esim. Play-Asiasta (uutuuksia kotiin asti toimitettuna ~35 eur)

    Saatan ostaa myöhemmin toisenkin konsolin. Jos ostan, niin se on lähes varmasti Wii.
     
  8. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Jos postaa tuollaista keskustelualueelle Xbox 360, voipi tulla aika yksimielisiä vastauksia. :)

    Kyllä, osta pyöreä.
     

Jaa tämä sivu