Täytyy tunnustaa että aika usein tulee itsekin paheksuttua sekavaa kirjoitusasua tajuamatta, että ruudun toisella puolella ei välttämättä ole sitä stereotyyppistä nenääkaivavaa yläastepoikaa. Aihetta sivuten onko soikkoa vielä mahdollista käyttää firefoxissa? Tuskin poistaisi ongelmaa, mutta varmasti hieman siistisi kirjoitusasua.
Sinällää aika huvittavaa kun Sokar80 on vetänyt todella suuren herneen nenään siitä kun häntä on ylläpito sanonut kirjoitustaidottomaksi. Kuitenkin itse myöntää ettei kirjoitus oikein suju lukihäiriön takia... Ihan kuin huomaisin "pienen" ristiriidan.
missä lukee että olen vetänyt herneen tai porkkanan nenään kyse ei ollut muusta kuin työ paikka väittelystä JATAR luitko edes mitä ite kirjoitit vai oletko periaateesta minua vastaan
Ehkä huono esimerkki mutta pointti on se kun on omat sivut. Niin voidaan tehdä omat säännöt. Ja ellet hyväksy sääntöjä niin perusta omat sivut tai etsi sellaiset jonka säännöt hyväksyt. En ole sinua vastaan. Mielestäni sinun pitäisi vaan parantaa omaa asennettasi ja hyväksyä tapahtunut.
Jartar: Eli käytännössä omille kotisivuilleni voisin laittaa sääntöihin, että täältä voit ladata Windows Vistan ilmaiseksi tai täällä voimme suunnitella Presidentti Palmerin murhan. Nämä olisivat täysin hyväksyttyjä, koska sivujeni säännöissä niin sanotaan?
Ko banni ei vieläkään ole missään määrin rikos. Se ei estä sananvapauden toteutumista, senkun menee toiselle sivulle kirjoittelemaan. Ei esim hesarin tarvitse painaa mitä tahansa, se saa valita linjansa ja toimia sen mukaan, jos jokin ei sitten siihen sovi tai ei miellytä jollain tavalla sen voi jättää painamatta. Olen joko täysin lukutaidoton tai sitten en jostain syystä näe koko tekstiä mutta mun mielestä Sokar80 on se joka on tuossa ensimmäisenä syyllistynyt uhkailuun ja/tai haukkumiseen, elikkä turha on alkaa siitä valittamaan. Jos lyöt jotakuta hänellä on oikeus puolustaa itseään, varmaan sama pätee suulliseen pahoinpitelyyn, eli jos käyt jonkun kimppuun sanallisesti saa hän varmaankin puolustautua sanallisesti..
Hah-hah. Yritä nyt edes. Rikollinen toiminta ei niin vaan muutukkaan lailliseksi. Sitävastoin saat vaikka päättää että ainostaan puna-valkoraidallisten kissojen omistajat saavat tulla sivuillesi.
[bold]vielä kerran tän tarkoitus ei ollut oikein tai väärin vaan että miten "ihmiset" suhtaituvat asiaan jos jollakin on "vika"[/bold]
Olisikohan aika puhaltaa peli poikki? Jos kanssakäyminen syystä tai toisesta ei onnistunut jossakin foorumilla ei ole toivottavaa että sama meno jatkuisi täällä. Joskus on hyvä miettiä että ei ole aina tarpeen hakea syyllistä joka asiaan, vaan miettiä mitä tulee tehdä ettei joudu uudestaan samaan tilanteeseen. Lupaan kyllä lukea, kahteen kertaan , Sokar80:n viestit ottamatta pulttia ulkoasusta kunhan viesteissä sinänsä ei ole aggressiivista epäkohteliaisuutta.
Tässäkin on se että mikä on sanavapauden riistoa ja mikä ei...Itse en ainakaan ketään potkisi pilkku, piste ja muiden merkkien puutteesta. Pienet typot kuuluvat elämään. Tyhmää tollanen oikein kirjoituksen n*****nen. Tosin foorumien säännöt on säännöt, mutta itse olisi hyvä että foorumeilla ei kiinnitettäisi huomiota, kun ei noita pisteitä ja pilkkuja sanota lauseessa. Eli typot ja oikeinkirjoitus virheet on hyväksyttävää. Kaato känni dsakldfa typo ei suotavaa.