1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ohjelma suomen kielellä ?

Viestiketju Videon muuntaminen toiseen formaattiin -osiossa. Ketjun avasi jussiJP 08.03.2012.

  1. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Tarvitsen suomen kielisen ohjelman jolla muuttaa videon formaatti toiseen. Kokeilin paria englanninn kielistä, mutta en ymmärtänyt mitään... Olen sitä ikäluokkaa kun koulut ei kiinnostanu, enkä ala enää opiskelemaan. Yhtä kokeilin missä oli suomen lippu, mutta se oli vain asennuskieli. Itse ohjelma oli englanniksi, ja ensimmäinen herja riitti. Siis suomen kielinen ohjelma hakusessa !
    Niin ja se formaatti joka pitää kääntää on WMV.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    Format Factory?
    Oli ainakin viimeksi kun käytin, (melko) suomenkielinen...

    T: Vesku
     
  4. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Joo suomen kielinen oli, mutta ei toimi... Yritin kaksi kertaa kääntää videota, kun aikaa oli kulunut 2.5h ja 95% valmis ilmoitti kone että ohjelma pitää sulkea jonkin virheen vuoksi ?!?
     
  5. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    Videoissasikin voi olla vikaa...

    T: Vesku
     
  6. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mitähän vikaa sinä voisi olla ? Olen siis kuvannut kameralla, ja editoinut Liven elokuvatyökalulla. Näkyy hyvin WMV:nä mutta ei käänny. Voisiko vika olla vaikka kovossa, tuntuu aika pitkältä ajalta tuo 2.5h ja 95% ?!
     

Jaa tämä sivu