1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ohjelma jolla voi polttaa suoraan subit ja leffan dvd:ksi?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi agoth 29.05.2005.

  1. rscossu

    rscossu Guest

    Threat, siitä en tiedä mikä toistaa ja mikä ei ainakin Yamada 6700:nen toistaa, ja ei toi tekstin liittäminen voi tulla helpommaksi kun kerran oot asentanut ffdshow:n ja laittanu täpin subtitles kohtaan niin ei tarvii jatkossa muuta kuin nerolla poltella leffoja teksteineen.
     
  2.  
  3. agoth

    agoth Regular member

    Liittynyt:
    29.05.2005
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olin kokeillut dvd-santa-softaa ennenkin, tosin vanhaa versiota, uusi näyttää tekevän homman

     
    Viimeksi muokattu: 29.06.2005
  4. tikkari

    tikkari Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2003
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Latailimpa testauksen vuoksi dvd-santa 4.0 demo version, juuri tuon xvidin muuttamiseksi dvd:ski subeilla varustettuina. Minulla vain kaatuu aina n. 400mt:n kohdalla. Kokeilin myös neitseellisellä xp:llä ja sama homma. Outoo, ei taida toimia.
     
  5. jarzaa

    jarzaa Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2005
    Viestejä:
    360
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minkäs lainen kone sulla on? ettei vaan loppuis tehot kesken
    mulla ainakin toimii ilman motteen sanaa kyseinen ohjelma.

    prossu: amd athlon 64 3200+
    muistia: 1024mt
     
  6. tikkari

    tikkari Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2003
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toinen kone on amd athlon xp 2800+ n750mt ja toinen on viikon vanha hp kannettava gigalla muistia. En usko että on tehosta kiinni, jostain muusta se nyt tökkää. Kaatumista esim. virheilmoituksen kanssa se ei tee vaan se vain sammuu.
     
  7. Suzuki80

    Suzuki80 Guest

    Mulla ihan sama hommeli. kaatuu vaan 80 megassa. Koneessa on 1,5 gigaa muistia ja 3000 athlon xp mistähän tämä ilmiö johtuu? Edelleen odotellaan hyviä neuvoja tekstityksien saamiseksi svcd elokuvaan
     
  8. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]HUOM!!![/bold]
    WinAVI Video Converter:illa + FFDshow:lla Saa alle 2 tunnissa hieman vanhemmallakin prossulla Avi elokuvan (esim. DivX tai Xvid) DVD:LLE Kiinteiden tekstien kera!
     
  9. jarzaa

    jarzaa Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2005
    Viestejä:
    360
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on ollu myös sama ongelma mut sillon oli viallinen video tiedosto ja se vaan sammutti ohjelman. kannattaa tsekata että ne videot on kunnollisia koska nuo ohjelmat ei salli virheitä.
    muuten se on toiminut vallan mainiosti minulla
     
  10. tikkari

    tikkari Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2003
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon kokeillu n. 10 pätkällä, aina sama juttu.
     
  11. Suzuki80

    Suzuki80 Guest

    Jep. Itsekin oon kokeillu nyt yli 15 kertaa ja aina sama homma... Johtuiskohan siitä kun athlon prosessoria on kahta eri mallia: SSE ja no SSE ja mulla on se no SSE?
     
  12. tikkari

    tikkari Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2003
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt loppu testaus. Kokeilin tuota winavi video convertteria ja vot toimii ku unelma ffdshown kanssa. Pitää olla vain rasti ffhdshowssa subtitle kohdassa ja subit samannimiset leffan kanssa ja hyvin pelaa. Ehkä jollain avi2dvd + cce + hässäköillä saa super laatua, mutta hyvää jälkeä tuollakin tulee ja ennenkaikkea helposti.
     
  13. Suzuki80

    Suzuki80 Guest

    Kokeilin tuossa asentoo tota ffdshow settiä niin asennuksen jälkeen ei näy enää ykskään video ja kaikki codecit on viturallaan. Oisko siihen jotain ohjeita?
     
  14. Paxt0n

    Paxt0n Guest

    Mulla ei ainakaa näkyny jälkeäkään subeista ku kokeilin DVDSantalla!
    Eikös toi WinAvi ole maksullinen, mulla ainakin tuli siihen jotain tekstiä keskelle ruutua kun kokeilin sillä muuttaa AVI:a DVD:ksi...
     
  15. jartn0

    jartn0 Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    D.I.K.O on ainakin juuri sellainen..

    Anna 1.videotiedosto
    Anna 2.Videotiedosto

    Anna 1.videon tekstitiedosto
    Anna 2.videon tekstitiedosto..


    Sen jälkeen ohjelma vielä kysyy että oliko tämä viimeinen video.. Eli voi laittaa useampiakin.. dikossa voi käyttää ilmaista quenc enkooderia ja vaikka CCE Sp:tä
     
  16. Suzuki80

    Suzuki80 Guest

    elikkäs mulla on nyt nero ja ffdshow. leffan nimi ja subin nimi on samannimisiä. Miten poltan svcd:n? jos otan vaikka 600 megaisen videon se näyttää nerossa 900 megaiselta tai enemmän ja levytila 700 megaisesta levystä loppuu kesken ja nerossahan ei voi polttaa useammalle levylle? joku tuossa aikasemmin kirjoitti jostain imagen poltosta nerolla. mitähän se meinaa? ensin poltetaan image ja sitten se image poltetaan levylle? mutta taas sama ongelma image on liian iso. miten sen sais monelle levylle tai shrinkattua jotenkin?
     
  17. Suzuki80

    Suzuki80 Guest

    no voi. poltin leffan imageksi ja sitten imagen levylle nerolla niin ääni kuuluu mutta kuvasta ei oo tietoakaan. missä vika?
     
  18. Lulu88

    Lulu88 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jartn0, tuo d.i.k.o ohjelma vaatii .srt päätteisiä subeja. Minulla on vain .sub tiedostoja. Miten voin muuttaa .sub tiedoston .srt tiedostoksi?
     
  19. jartn0

    jartn0 Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Esimerkiksi Subtitle Workshopilla.. Sillä onnistuu myös liittämiset, katkomiset, ajastamiset(ja melkeinpä kaikki.)
     
  20. Lulu88

    Lulu88 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2004
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo tuon olen tietänyt että sillä voin, mutta ongelma onkin että miten :D Huomasin juuri tänään, että tuo minun ffdshow tukee vain .srt päätteisiät tekstejä ja minulla pelkkiä .sub päätteisiä tekstejä.
     
  21. jartn0

    jartn0 Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ai valittaako se diko jostain?..

    Mutta se kääntäminen tapahtuu seuraavasti ->
    Avaa .sub
    Save As ja valitse SubRip..
     

Jaa tämä sivu