1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ohje kuinka saada koneelta toiselle hubin kautta tavaraa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tommo91 21.10.2006.

  1. elrata

    elrata Member

    Liittynyt:
    24.10.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    laitettu päälle ja pois, ei vaikutusta?? (netistä löysin jonkun ohjeen joka kehotti poistamaan ruksin)

    miltäs toi verkkoyhteyden esiin pomppaaminen kuulostaa??
     
  2.  
  3. hekuos

    hekuos Member

    Liittynyt:
    11.02.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terveiset Espanjasta! Minulla on kaksi tietokonetta, jotka molemmat pitäisi saada toimimaan internetissä. Toinen on Fujitsu_Siemen Amilo ja toinen HP Compaq nc 6120. Käyttöjärjestelminä ovat Windows XP – Pro versiot.
    Koneet ovat kotiverkossa ja löytävät toisensa sekä kaapeleitten kautta, että langattomana. Hubina on D-Linkin DL-614 router. Tiedostoja ja tulostimia voi jakaa. Ne toimivat.

    Ongelmana on internetti. Yhteys on tosi hyvä 3G-yhteys 3,6 Mpit/s. Yhteys tulee Vodafonen 3G-modeemin kautta, joka on kytketty USB-paikkaan toiseen koneeseen. Siis kyse ei ole tavallisesta ADSL-modeemista.
    Monella eri tavalla olen yrittänyt koneita kytkeä ja kumpikin toimii hyvin sen modeemin kautta, mutta jakaminen ei toiselle koneelle onnistu.
    Kertokaa hyvät ystävät mitkä IP-osoitteet ja muut asetukset koneisiin sekä routeriin laitan. Luin Rillixin hyvää tekstiä, mutta kun en ole huippuammattilainen, niin tuli paljon kysymyksiä. Siinä puhutaan mm. µTorrent ohjelmasta RevConnect – ohjelmasta. Olisiko joku näistä hyvä minun käyttöön?
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    hekuos: voi ihan rohkeasti tehdä uuden ketjun =)

    http://support.microsoft.com/kb/306126/
    tuossa tuosta nettiyhteyden jakamisesta. Palomuurit ovat se asia joka tuossa yleensä aiheuttaa ongelmia.
     

Jaa tämä sivu