1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Oblivionista kysymys.

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Aapp_ 13.06.2006.

  1. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Kun teen sitä tehtävää jossa pitää mennä Cheydinhalin lähellä olevaan luolaan niiden kaapuhenkilöiden luo ja soluttautua tai silleen. Niin se yksi tyyppi ottaa minulta kaikki tavarani ja rahani, ja antaa sen punakaavun? Sitten tapan kaikki otettuani sen kirjan jossa on oblivionin merkki ja vapautettuani sen nukkuvan orjan, ja pakenen. Mutta miten saan vanhat kamani takaisin? (Anteeksi, että olen noin huonomuistinen nimien suhteen.
    Mutta miten saan kamani takaisin?
     
  2.  
  3. Ciimael

    Ciimael Guest

    Hhhmm.. jos saan ehdottaa, ettet anna kaverille kamojasi? koska tapat kuitenkin kaikki paikalla olijat?
    niin itse sen tein kirveellä ohimoon kaveria vaan, mitään kamoja annellut. Se kaapu jamppa joka pyytää kamojasi, kantaa myös avainta oveen josta pääset kirjan luo, siis henki pois vain, kuten muiltakin.
     
  4. donkeyjr

    donkeyjr Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2004
    Viestejä:
    134
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elikkä tavarasi löytyvät siltä henkilöltä joka ne sinulta otti tapoit kaverit ennen tai jälkeen elikkä tavarasi ovat suurella todennäköisyydellä jollakin niistä maassa makaavilla ruumiilla!
     
  5. Aapp_

    Aapp_ Guest

    joo, mutta empä sitä enää löytänyt. :D Mutta tein nyt kuitenkin niin että droppasin kamani ennen kuin menin sinne luolaan ja hain ne tehtävän jälkeen. Mutta nyt oon siinä tehtävässä jossa pitää mennä lake arriuksen yläpuolella sijaitsevaan temppeliin, mutta mitä siellä pitää tehdä? Kun ei ne tyypit siellä tee mitään ja siitä patsaastakaan ei tapahdu mtn?
     
  6. Ciimael

    Ciimael Guest

    0_o jos jää kyybeli käteen niin älä sitä otsaan laita? Katsele ympärillesi, puhu lähellä oleville ihmisille ja tee sama uudestaan jos homma ei toimi.

    tarkempia selityksiä tai jotain_? harmaata hajuakaan mistä puhut? tai no ehkä on, jos tajusin oikein sinun pitää puhua jollekkin patsaalle? jonka ympärillä hengaa jotain hihhuleita. Patsas puhuu sinulle vasta, silloin kun tuot uhrilahjan eli mitä keijupölyä se nyt olikaan. Niiltä loistavilta, lentäviltä... pilviltä.

    Ota mallia minun mallikelpoisista selityksistä :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.06.2006

Jaa tämä sivu