1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

oblivion

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Matiska 24.03.2006.

  1. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Kiitos älyttömästi. :)
     
  2.  
  3. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaako tota oblivionia hankkia, vai onko se samallainen tylsä kun morrowind? Siis semmonen että maailma on iso kun mikä mut siä ei oo ketään muuta ku sää ja tulee niin yksinäinen olo ;)
     
  4. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Joo, siis todellakin KANNATTAA hankkia. Paras peli mitä on tehty minun mielestäni. Parempi kuin morrowind.. Esim oblivionissa voi ratsastaa hevosella, tehtävät ovat 2 kertaa helpompia, muitakin ihmisiä matkustelee ympäri maailmaa hevosen selässä, grafiikat ovat uskomattomat.. Todellakin aivan mahtava peli. :D Tubbana kannattaa hankkia. Peittoaa mennen tullen minkä tahansa räiskintäpelin.

    Ja morrowind tylsä? EI OLE SEKÄÄN. :)
    Isot maailmat ovat juuri hyviä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.06.2006
  5. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Grafiikoiden kauneuden puolesta se varmaan kannattaisikin jo ostaa mutta ajattelin että olis hyvä jos sitä jaksais tahkoa oikein kunnollakin ;)
    Onhan se kiva kun on iso maailma. Mutta morrowindissä mua ainakin häiritsi se kun tappoi sitten jonkun hikisen rotan tai pieksi vaivalla jonkun ison ogren niin ei ollu oikeestaa mitää eroo, ei saanu mitää kokemus pisteitä tai mitää, perseestä :> Oikeestaan en oo varma menikö se tollein kun siitä on niin pitkä aika kun sitä pelasin, mutta muistan että joku tommonen mua ketutti suunnattomasti ;)
     
  6. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Ööh joo, tuo häiritsi minuuki morrowindis. Mutta oblivionis on 2 kertaa hienompi ja parempi taistelusysteemi usko pois. ;) Ja peli EI OO TODELLAKAAN tylsä, sitä voi pelata monta tuntia putkeen kyllästymättä. Maailman isous minusta on juuri hieno asia. Ja rotat tässä kuolee yhestä iskusta yms. muut goblinit ja sensemmoiset. Ei tarvii hakata tuntii niinku morrowindis.

    Oikeesti suosittelen, mahtava peli.
     
  7. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sai kyllä taas pettyä tohonki peliin...
    Samaa paskaa mitä morrowindi oli.

    Pelin parhaan aseen saat jo jopa tasolla 4 JEE.....
    Melee äijät voi oppia taikoon...
    jne...

    Roolipelien perinteiden raiskausta.
    Täyttä paskaa
     
  8. tommo91

    tommo91 Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2004
    Viestejä:
    233
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jokaisella oma mielipiteensä, mutta tuosta voisi päätellä, ettet ole pelannut koko peliä.
     
  9. Aapp_

    Aapp_ Guest

    jusunakki, et vain osaa pelata ja eläytyä. Älä tänne tule valittamaan.

    Ainiin, tosiaan. Pelin parhaimpia aseita ei voi saada 4 levelisenä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.08.2006
  10. Shagrath_

    Shagrath_ Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    839
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi melee miähet eivät voisi taikoa? Eikö kehonrakentaja voi leipoa pullaa? Kyllä ihminen voi tehdä melkein mitä vaan tarpeeksi harjoittelemalla. Ja tiedäthän että ihmiset eivät oikeasti voi taikoa, joten hankala sanoa miksi pelin soturi ei siihen pystyisi. Fiktiotahan kaikki on.

    Ja roolipelejäkin on niin helkkarin paljon että oksat pois. Jokainen tyylillään. Eihän carmageddon aikoinaan noudattanut autopelien yleistä kaavaa.

    @jusunakki: Miksi pelaat pelejä mistä et pidä?
     
    Viimeksi muokattu: 22.09.2006
  11. Aapp_

    Aapp_ Guest

    "Miksi melee miähet eivät voisi taikoa? Eikö kehonrakentaja voi leipoa pullaa? Kyllä ihminen voi tehdä melkein mitä vaan tarpeeksi harjoittelemalla."

    ...Koska se pilaisi pelin idean. On tyhmää luulla, että oblivionissa ei voi harjoitella? Harjoittele; opi. Eihän siinä olisi mitään intoa jos on heti alussa joku uberjätkä. :l
     
  12. Shagrath_

    Shagrath_ Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2005
    Viestejä:
    839
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osoititko tuon vastauksesi nyt minulle? Kyllä minä ainakin olen ymmärtänyt harjoittelun tärkeyden. Nytkin hahmoni muistuttaa enemmän MacGyveria kuin sitä alkuperäistä varasta. :) Tämä hahmo on kylläkin PC:llä. :) Mutta eihän noissa mitään eroa ole.

    Nooh.. Nyt on pelaaminen jäänyt vähemmälle. On niin paljon muutakin.
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2006

Jaa tämä sivu