1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

O: Edullinen Miniläppäri

Viestiketju Ostetaan -osiossa. Ketjun avasi MEGAZERO 26.11.2009.

  1. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos kaappejen perällä pyörii ylimääräisiä miniläppäreitä joista haluatte päästä eroon niin ehdotelkaa tänne. Laittakaa viestiin myös malli ja hinta.
     
    Viimeksi muokattu: 26.11.2009
  2.  
  3. poingi

    poingi Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2009
    Viestejä:
    244
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minkä laisia ja paljon olisit valmis maksaan? mulla on läppäri kossa 15 tuuman näytt 2gb keskus muistia jne... toimii hyvin netti selailuun. ainut huono puoli on että tässä ei ole määritetty äänikortin ajuria.
     
  4. pxhza

    pxhza Regular member

    Liittynyt:
    18.05.2008
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Multa löytyisi Asuksen EEE 901 Linux malli (eli suuremmalla kovalevyllä). Tällä hetkellä asennettu Eeebuntu 3.0 ja sillä toimii kaikki mitä nyt miniläppärillä voi yleensä tehdä. XP:tä monet on näihin asennellut joten jos sellaisen tarvitset, niin voit itse asennella. Alkuperäinen pakkaus löytyy ja ainakin suurin osa oheistarvikkeista. Akkuhan tässä 901 mallissa on todella hyvä ja useamman tunnin ihan wlan surffailuakin kestää.

    Mikään pakko tuosta ei ole päästä eroon, mutta voit tarjoilla jos kiinnostaa. Hintana vaikkapa jotain 220€ luokkaa?
     
  5. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt jäätyy vähäksi aikaa tämän työttömän miniläppäreiden ostot!
    Huuto.netissä yksi käyttäjä sai minulta 400€ ja minä en saannut häneltä mitään.
    Tämmöistä tälläkertaa. Pitäisi oppia yhdestä kerrasta, mutta ei! :/ ja todennäköisesti rahat jää saamatta.. Huomenna täyttelemään rikosilmoituskaavakkeita netin ihmeelliseen maaimaan.
     
  6. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Harmi että noin on käynyt. Netti on täynnä kaikenlaista hiipparia.

    Mulla on asuksen eeepc 900, asennettu ubuntu netbookremixillä. Jos jossain vaiheessa kiinnostusta, vastaile tähän ketjuun tai pistä vaikka yv.
     
  7. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinpä.. :/

    Tehdään niin :)
     
  8. chilinuts

    chilinuts Member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asus EEE 1000HE olis myytävänä Vaasassa.

    n.6kk vanha, takuuta 1,5vuotta jäljellä, ostettu Vaasan Multitronicista, muisti vaihdettu 1Gt -> 2Gt, toimii erittäin hyvin nettisurffauksessa ja leffojen/musan kuuntelussa.

    Tää on voittanu kaikki testit (ainakin ne mitä olen lukenut), markkinoiden pisin akun kesto (kone on silti kompakti, eli akkua EI työnny ulos koneesta)

    Eli kun uutena ostettu niin mukaan tulee tietysti kaikki paketissa mukana tulleet asennus levyt ym.

    En mielellään lähettele postilla, voin tuoda Vaasan lähettyville, ensi viikolla Turkuun ja kaveri pääkaupunkiseudulle viikonloppuisin(riippuu viikosta)

    Jos mielenkiinto heräsi niin laita tekstiviesti/soita

    hinnasta sovitaan puhelimitse

    040 539 16 01
    Pete
    Vaasa
     

Jaa tämä sivu