1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nyt menee hermo!!!!!!

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi heca 03.12.2007.

  1. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Minulla oli viestissä virhe reitittimen tyypissä, korjasin oikeaksi. Eli noilla samoilla Zyxelin ohjeilla onnistuu myös sinun 660HW-D1 reitittimen laittaminen siltaavaksi/reitittäväksi. Muista laittaa oikein noi TCP/IP asetukset.
     
  2.  
  3. heca

    heca Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaaha!! Tarvii varmaan luovuttaa ja kärsiä ennen ku koko vitun kone on sekasin. ATK ei oo eikä tuu mun alax.Taidan pysyä vaan autojen parissa!
     
  4. bjorpe

    bjorpe Member

    Liittynyt:
    06.12.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilkaa vaihtakaa uusin Firmware.Sillä alkoi mun pelittää kun yritin 3pv. tapella ton 660hw-d1 romun kanssa,Telewell 501 toimi ongelmitta heti portti aukaisun jälkeen.Kaveri kävi kattoo mun asetukset ja sanoi portin olevan oikein avattu, muttei pelittäny kunnolla ennen firmiksen vaihtoa.
     
  5. Juke86

    Juke86 Member

    Liittynyt:
    14.07.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu morjens! Mulla kans hyvä englanti :DD Tarkotus siis utorrent ja modeemin portti jutskat Sain sen siis vaan tuohon asti jossa lukee....

    Open a web browser like internet explorer or Netscape. Enter the ip address of your router in the address bar of your browser. In the picture above the address bar has http://www.google.com in it. Just replace all of that with the ip address of your router. By default the ip address should be set to 192.168.123.2

    Eli mikä oma,uus siis se toinen IP vai tuo IP osote ja minne? Muut jutskat sain tuolla kyllä hoidettuu. Varmaan aika väärä paikka mut mistää ku en ole tuohon apuja löytäny :/ ja lisää olutta--->>
     
  6. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Viimeksi muokattu: 26.12.2007
  7. Juke86

    Juke86 Member

    Liittynyt:
    14.07.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  8. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Tarkista reitittimen ohjekirjasta että osoite on oikea, tai katso ipconfig-komennon oletusyhdyskäytävä osoite. Jos et osoitteella pääse reitittimen kirjautumisikkunaan selaimella, niin silloin reititin on siltaavassa tilassa eikä tälloin tarvitse (eikä pysty) tehdä ohjelmille porttiohjauksia reitittimeen.

    "Onko reititin sillatussa vai reitittävässä tilassa?" http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/587176

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/601877#3639253

    "ZYXEL SILTAAVAAN (BRIDGE) TILAAN"
    "ZYXEL REITITTÄVÄÄN (ROUTING) TILAAN"
     
    Viimeksi muokattu: 27.12.2007

Jaa tämä sivu