1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

nykypäivän lelukännykät kännykät

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi 5110 22.05.2007.

  1. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Toisaalta mää voisin selkeästi luokitella tuon 5110 kännyn jo uudempien gsm-kännyjen joukkoon mitä se selkeästikkin on. Kehitykseltään kun se on huimasti edellä kännyjä joita minä pidän niinä vanhoina malleina.
    Eli monelta kaverilta löytyi 2110 ja on sellainen yksi minullakin ollut huvikseen käytössä ja tietenkin tehoakulla varustettuna.
    http://www.rautasaitti.com/artikkelit/muut/legendat3.php
    Ja itselläni oli eka känny alkuperäinen 1610 jossa oli tekstiviestien vastaanotto mutta ei lähetystä :)
    http://www.mobile-review.com/phonemodels/nokia/nokia-1610-en.shtml
     
  2.  
  3. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mun vanhat puhelimet kylläki on siin 3110,5110 ja 3210 aikakauteen. eihän ne kolmen kilon pönikät ollu mitenkää hyvii puhelimii
     
  4. vaetti

    vaetti Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on kanssa toi 1610. siinä on akkukesto sitä luokkaa, että kun sillä soittaa 5 min, niin alkaa jo akku loppuun.
    toi 5110 on ykstaajuuspuhelin, joten se ei kuulu juuri missään ja sen akkukesto on ihan perseestä pienellä akulla ja isommalla se ~5pv. mitä hyvää tossa on?
    3110:aa mulla ei ole ollut, joten tiä sit siitä, mutta 3210 on ja se oli jo aika juhlaa verrattuna 5110:n, mutta sekin pätki pienimmilläkin katvealueilla. akkukestoa en enää muista, mutta varmaankin vajaa viikko.
    ja 5110:ssa ei ole kalenteria, eikä herätyskelloa.
    viikonloppuna katoin netistä juna- ja bussiaikataulut kännykällä, kun nettiä ei ollut muuten saatavilla. mä sanon tota käteväksi.
     
  5. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Jos me otetaan vertailukohdaksi pelkästään kestävyys niin noiden mainitsemiesi kännyjen kestävyys on heikkoa 1610 malliin nähden.
    Pienempi koko ja suuremmat näytöt rankaisee välittömästi...
    En nyt tarkaan muista aikoja mutta kyllä tuolla hyvällä akulla puhui sinne 1 ja 2 tunnin väliin...
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2007
  6. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mul ei ainakaa oo ollu mitään ongelmii 5110 akun keston kanssa eikä kuuluvuudessa mut asun kylläki helsingissä et seki saattaa vaikuttaa ku te muut asutte jossain böndellä ja 5110 oli kylläki herätyskello ei kylläkää kalenterii ollu mut en tee vieläkää kalenterilla mitään. Ja heti 5110 peräänhän tuli 6110 jossa muistaakseni oli kalenteri vai oliko se 6150 tai joku tommonen
     
  7. xspnxx

    xspnxx Guest

    Kyllä minä en voisi pitää enää jotain nokia 3300 vaan pitää se olla kunnon älypuhelin!!!! ÄLYPUHELIMET ON PARHAITA!!!
     
  8. Henzka

    Henzka Member

    Liittynyt:
    18.02.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä oli ensimmäinen känny Nokian 3210 ja nykyinen on Nokian 6230 ja olen tyytyväinen sen "monipuolisen varusteluun" ja kestävyyteen, olihan se aikanaan älypuhelimia. Mutta kännykässä on monia turhia ominaisuuksia kuten nettiyhteys sen kalliuden ja hitauden vuoksi ja alle 1 megapikselin kamera huonon kuvalaatunsa takia. Mutta mp3 soittimeen olen äärimmäisen tyytyväinen. Se ei kuluta akkua kovin paljoa eikä taskussa tarvitse kanniskella kuin yhtä laitetta. Mp3-soittimen huono puoli on hidas käynnistyminen. Lisäksi olen tyytyväinen puhelimen välttävän kaiuttimeen ja muistikortti tukeen, harmikseni vain 512mb asti.
     
  9. PKRisFUN

    PKRisFUN Member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nokian puhelimet oli hyviä vielä sillon ku ei ollu tämmöstä teknologiaa mut nykyään nokian puhelimet on ihan turhia... Samsung on paras! ;D
     
  10. jukkus

    jukkus Guest

    Samaa mieltä edellisen kanssa.
    Taistelin Nokioiden kanssa aikani ja kirosin niiden huonoa laatua ja bugisuutta, kunne tajusin ostaa jonkun muun kuin Nokian.
    Ja nyt olen ollut tyytyväinen. Enkä Nokiaa enää osta.
     
  11. jukkus

    jukkus Guest

    Niin ja tämäkin taas riippuu ihan merkistä.
    Itselläni on HTC:n puhelin jossa isompi näyttö kuin yhdessäkään Nokiassa (paitsi commu)
    Akku kestää 3vrk lataamatta. Laite hakee sähköpostit 30min välein, puhun noin 15 minuuttia tuona aikana ja lähetän noin 20 tekstiviestiä. Lisäksi siihen vielä satunnaista netissä surffailua ja gps käyttöä.
     

Jaa tämä sivu