1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

nykypäivän lelukännykät kännykät

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi 5110 22.05.2007.

  1. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Riippu käyttäjästä voi hyvinki mennä. Ja riippuu puhelimesta. Mun 5500 ei viel oo ollu mitään isoi ongelmii näppis lähti irti ja normaalii softa sekoiluu ja muutenki vähän hidas mut ei viel oo ihan tuhannen päreenä ollu :D pikkunen luotto ehkä löytyy tähän puhelimeen ku kuiteski tehty kestää iskui ja se testi kyllä vähän vakuutti mut saa nyt sit nähä ku on vähä pidemmässä käytössä.
     
  2.  
  3. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Eikä riipu. Eihän se nyt mitenkään ole mahdollista että yhdestä liikkeestä ostetut 5500 kännyt on tahallaan pistetty paskaksi parin päivän sisällä niinkuin juuri väitettiin. Ja jos se olisikin niin ei niitä kukaan kehtaisi tyrkyttää takaisin sillä mikään takuu ei korvaa väärällä käytöllä rikottuja puhelimia...
     
  4. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ironista on et onko se sitten väärin käyttöä jos puhelimesta luvataan että kestää kosteutta ja iskunkestävyyttä mutta kun sitten testaa että kestääkö oikeasti ja puhelin menee siitä rikki nii onks se periaattees ollu väärinkäyttöä? :D
     
  5. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Ensinnäkään puhelin ei ole kumpaakaan mitä sinä mainitset. Nokian sivun mukaan se on pölyn-, vesiroiskeen- ja kolhunkestävä.
    Aivan eri asia kuin iskun/kosteuden kestävä.
    Joten puhutaanpa niistä asioista niinkuin ne oikeastikkin ovat.
     
    Viimeksi muokattu: 13.06.2007
  6. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori etten muistanu niinku se luki nokian sivuilla :D mut kuiteski kolhutki on suhteellinen käsite joillekki se voi olla kolhu ku tiputtaa sen katolta ja menee rikki... eikö sen pitäis sillo mennä takuun piikkiin ku ei kestäny sitä kolhuu :D toi on niin ympäripyöree juttu et jos joku asia on vedenkestävä ja upotat sen veteen ja ei kestäkkää nii ei se mee takuun piikkiin koska ei sitä olla tarkotettu vesiolosuhteisiin tai jotain vastaavaa :D
     
  7. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Nokia on kyllä varmasti tarkaan määrittänyt mikä luokitellaan kolhuksi ja ns. maalaisjärki osaa sen kanssa kertoa. Se on ihan saman onko se sinun mielestäsi kolhu kun sen heitit katolta alas. Nokian mielestä se ei ole ja se riittää...
    Ei se ole ympäripyöreä juttu. Jos ostaisin kännyn jota myydään vedenkestävänä ja käyttäisin sitä "vahingossa" melana veneellä soudellessa niin taatusti saisin uuden takuuseen. Kyllä vedenkestävän laitteen pitää kestää vettä...
     
  8. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nii i pointtihan oli että nokialla on omat mielipiteensä asiasta kuin esim mulla
     
  9. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Ja nokia on oikeassa ja sinä väärässä tässä tapauksessa kun takuuta mietitään. Niin yksinkertaista...
     
  10. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2006
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi voi.. tämä theardi todellakin on aivan turha! lähinnä joku kapinaan nousseitten teinien intos chatti vanhempia (ja viisaampia) ihmisiä vastaan. Koittakaa jo ihmiset tajuta että ei auta vaikka inisette! ja sitä paitsi ((((MINUN MIELIPITEENI)))) on että nykyään on sitten todellakin hienot ja viimesen päälle hyödylliset laitteet ja on jopa halvatkin kun ruvetaan ajattelemaan ensimmäisten kännyköiden aikaa.. kyllä mä suosittelen miettimään ennenkuin edes aloitatte tämmösiä theardeja, minun mielestäni afterdawn ei ole mikään teinien keskustelupalsta joka käsittelee heidän murheitansa vaan lähinnä tietotekniikkaan liittyviä ongelmia ratkova sivu, eikö?
     
  11. raibenski

    raibenski Guest

    Pitäisikö sittenkin ihmisten ostaa kännyköitä missä on omiin tarkoituksiin sopivat ominaisuudet minulla on HTC Wizard JA Nokian 1100.
    Eli jos epäilen että paikassa minne menen puhelin voi saada kosteutta tai iskuja otan noksun jos ei otan HTC:n ja hyvin on kestänyt. ettehän te saatanan älykääpiöt mee F1 Formulallakaan ajamaan hiekkatielle rallia?
    idiootit...
     
  12. frankku

    frankku Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2005
    Viestejä:
    874
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Takuuehdoissa määritellään aika tarkkaan noi vastuut. Niihin kannattaa tutustua, Suomen lain mukaan ostaja hyväksyy takuuehdot ostamalla tuotteen... Ne on kyllä nähtävissä julkisesti Nokian sivuilla ja jokaisen myyntipakkauksen mukana jos arveluttaa.
     
  13. 5110

    5110 Guest

    Samiv93 joss tää on nyt nii turha keskustelu nii miks ihmeessä kirjotit tänne tai ees yleensä luit tän..kai mielipiteitä ja kysymyksiä täällä sentään saa esittää?
    "lähinnä joku kapinaan nousseitten teinien intos chatti vanhempia (ja viisaampia) ihmisiä vastaan"
    jos toi sun nimi pitää paikkansa siis toi 93 eli olisit joku 14WEEEE
    eli voisin sanoa että teini olet itse :p;=OFDOPSDFsc
    BLAAAA
     
  14. Samiv93

    Samiv93 Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2006
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koska minua yksinkertasesti ottaa kaaliin vaan tuollainen turhanpäiväinen vikinä mikä ei johda mihinkään. Ja kyllä olet oikeassa, minä olen 14-vuotias. Mutta jos kerta itse olet vanhempi (kuten annat ymmärtää) niin joko mieleni ei tee uskoa sitä tai sitten sinä et vain yksin kertaisesti ole henkisesti vanhemman tasolla! Mutta no se ei lienee minun asiani ja koska minua ei enää kiinnosta haastaa täällä kenenkään kanssa riitaa, ja jollakulla näyttää palavan käämit niin en enää osallistu tähän keskusteluun.

    - Hyvät intokset vaan kaikille vielä!
     
  15. vaetti

    vaetti Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kukahan se veti herneen nenäänsä? ja mua kyllä naurattaa, että sanot ihmisiä teineiksi ja olet ite 14-vuotias.
    lähe meneen sitten.

    vaikka tää onkin vähän tappelua, niin sitähän varten nää on olemassa, että ihmiset voi kiistellä asioista. eikä tää nyt afterdwanin servereitä rasita niin paljoa, etteikö tätä keskustelua voisi ylläpitää.
    ja jos sua ei kiinnosta, älä vastaa
    jos täällä kerta on "matkapuhelimet" - osio, niin kai tänne nyt saa laittaa kännyköistä puhetta, vai?
     
    Viimeksi muokattu: 16.06.2007
  16. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joillaki näyttää olevan vaikeeta ku pitää tunkee joka asiaan nokkansa :D ei mua nyt hirveesti haittaa turhat keskustelut keskustelee ne ketkä jaksaa. ihan yhtälailla tuolta löytyy keskustelua tv ohjelmista ei sielläkää muuta tehdä ku jauhetaan mukavia
     
  17. 5110

    5110 Guest

    HAHA mitä sä niistä ajoista tiedät tuskin oot ees sillon nyntynyt .. mahtaakohan se hinta johtua siitä että ennen suomen valuuttana oli markat ja nykyään eurot ja 1 euro vastaa 6 markkaa eli jos kännykkä maksaa 100€ niin markoissa 600mk se varmaan näyttää sun silmissä aika kalliilta :D ankee juttu oli
     
  18. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Tälläisista jutuista saa kyllä suoraan sellaisen kuvan että et sitten itse muista noista ajoista mitään. Kännykän hinnat ovat matalammalla kuin koskaan ja markka aikana ei oltu lähelläkään tätä tilannetta...
     
  19. Rapi2

    Rapi2 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    782
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osta Nokian karvalakkimalli niin varmasti kestää. (Ainakin tutullani kesti monia vuosia).
     
  20. 5110

    5110 Guest

    kyllää mä ne ajat muistan :D mun eka puhelin oli 5110 ja se on vieläkin elossa ja se on tippunu heitelty ja kastunu ja edelleen soi ja kukkuu...
     
  21. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    5110 oli hieno puhelin... pieni akku vika vaan mut senki sai macgyver nikseillä kondiksee
     

Jaa tämä sivu