1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

NTI CD & DVD Maker päivitys

Viestiketju Videon toisto -osiossa. Ketjun avasi MauriK 14.07.2011.

  1. MauriK

    MauriK Member

    Liittynyt:
    17.10.2005
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin Acer läppärin vuonna 2005 ja sen mukana tuli NTI CD & DVD Maker 2004 ??? poltto-ohjelma, jolla pystyi polttamaan sen aikaisia DVD levyjäni(DVD-RW). Nyt olen yrittänyt jälleen sen ohjelman päivittämistä Maker 6.7 malliin, mutta päivitys tulee peräti Maker 7.0 ja on vielä meksulinen?
    Ohjelma (Maker 7) tarjoo 30 pv: Trial versiota? Mutta eikö tämä ohjelma pitäisi olla ilmainen???
    Ja polttaako tämä Maker7 edes DVD-RW levyä, minulla on ollut vaikeuksia saada edellistä formaattia onnistumaan edes CD BurnerXP:llä vaikka mainostetaan suomalaiseksi???
    Uudella läppärilläni poltetut (Toshiba-Joulu 2010) ei myöskään onnistu DVD-RW polttaminen tai oikeastaan ne eivät aukea tavallisella DVD-player:llä katsottaessa??
    Olen polttanut nykyiset DVD-RW levyt tietokoneella,joka aukee Media Player 11:sta, mutta ei tavallsessa playerissä? Missä on vika, mitä täytyy tehdä että ed. DVD aukeaa kaikissa katselulaiteissa(enimäkseen vanhemmissa katselulaitteissa?
    Pyydän ystävällisiä vastauksia ongelmiini?
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Näyttäisi siltä, että NTI tarjoaa päivityksen 6.7 versioon Acerin Windows OEM-versiolle, jonka mukana tuli NTI CD&DVD Maker 6.x http://www.nticorp.com/en/us/support/oem_acer_sw2.asp?prod=cdm6&page_lan=#

    Vaihda yllä olevan sivun valintalaatikkoon NTI CD&DVD Maker 6.7. Näyttää, että 7.7 versioon päivitystä tarjotaan ladattavaksi vain niille, joilla oli esiasennettuna 7.x -versio. Näin ainakin pikaisen googlauksen perusteella näytti.

    Johtuisikohan tuo toinen ongelma siitä, että poltettuasi RW-levyn et ole vimeistellyt sitä. Viimeistely (finalization) sulkee levyn ja saattaa sen sellaiseen muotoon, että tavallinen DVD-soitin pystyy sen toistamaan.
     

Jaa tämä sivu