1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Novo N1060

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi turpek2 22.10.2008.

  1. sinisulka

    sinisulka Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Taidamme tilata Villeltä puhelimia enemmän kuin saa hankittua, jos toimitus vie noin pitkään.
    Kännystä löytyy yksi peli, eräänlainen palapeli.
    Datakaapelilla puhelimen oma muisti ja muistikortti näkyvät resurssienhallinassa "massamuisteina" eli ikään kuin esim. muistitikku tms.
    Ja yhdellä puhelimen asetuksella saa vähän enemmän näkyviin mutten ole saanut hommasta vielä selvää. Bluetoothini on lainassa eli en ole päässyt sillä testaamaan.
    Olen kovasti yrittänyt löytää jotain sopivaa softaa mutta en vielä ole sopivaa löytänyt, testaan piakkoin yhtä softaa. Kerron tuloksista.
     
  2.  
  3. Ralukka

    Ralukka Member

    Liittynyt:
    10.11.2008
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama juttu, kynän kärki poikki. Eikä omaa tyhmyyttäni vaan varmaankin ns. heikkokohta. Muuten ihan ok peli.
     
  4. sinisulka

    sinisulka Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oma viritykseni kynän korjaukseen: Pienellä poralla kynään jääneet muovit pois. Uuden kärjen tein puisesta varrastikusta (mikä lie niitten virallinen nimi). Hieman vuoleskelua, että varsi mahtuu kynän sisään. Tikun kärki on kuin luotu hommaan. Loppusilaus mustalla tussilla. Hyvin on toiminut. Ja nyt muistan lyhentää teleskooppikynän ennen sen laittoa paikoilleen.
    Olen kovasti yrittänyt etsiä jotain sopivaa softaa. Yhden softan löysin mutta se ei tunnista puhelinta kunnolla eli vain harvat toiminnot pelaavat. Bluetoothilla oon sitä testaillut. Mutta jatkan tutkimista.
    Datakaapelista se, että sen ollessa kiinni, puhelimen akku latautuu.
     
  5. chatboy

    chatboy Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2006
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama juttu täällä, tilattu 20.11 ja tänään 21.11 tuli viesti, että tuote lähetetty. Tuotteen esittelysivulla kuitenkin lukee, että toimitukset aikaisintaan 30.11. Mitä pitäisi uskoa? Reilu viikon päästä sen sitten näkee.
     
  6. niko207

    niko207 Member

    Liittynyt:
    22.01.2006
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16


    [/quote]Sama juttu täällä, tilattu 20.11 ja tänään 21.11 tuli viesti, että tuote lähetetty. Tuotteen esittelysivulla kuitenkin lukee, että toimitukset aikaisintaan 30.11. Mitä pitäisi uskoa? Reilu viikon päästä sen sitten näkee.[/quote]

    kyl se menee sinne 30.11 päivään jos silloinkaan :s
     
  7. sinisulka

    sinisulka Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Löysin erään ohjelman, jonka demoa olen kokeillut. Eipä ohjelmalla paljoa saa puhelimesta ulos, saati sisään. Tekstiviestini sain näkyviin.

    Tämmöstä tietoa se pystyi kaivamaan puhelimen datasta:
    Manufacturer: MTK1
    Model: MTK2
    Version: MAUI.GEMINI.W08.12.F1, 2008/09/05 09:28

    SW-manufacturer: MTK1
    SW-model: MTK2
    SW-version: MAUI.GEMINI.W08.12.F1, 2008/09/05 09:28
     
  8. chatboy

    chatboy Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2006
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama juttu täällä, tilattu 20.11 ja tänään 21.11 tuli viesti, että tuote lähetetty. Tuotteen esittelysivulla kuitenkin lukee, että toimitukset aikaisintaan 30.11. Mitä pitäisi uskoa? Reilu viikon päästä sen sitten näkee.[/quote]

    kyl se menee sinne 30.11 päivään jos silloinkaan :s[/quote]

    Mitä varten sitten lähettää "tuote toimitettu" viestiä jos sitä kerran ei ole lähetetty saati, että sitä olisi siellä varastossa? Jos asia on näin niin lähetän todella "vihaisen" viestin sinne.
     
  9. niko207

    niko207 Member

    Liittynyt:
    22.01.2006
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyl se menee sinne 30.11 päivään jos silloinkaan :s[/quote]

    Mitä varten sitten lähettää "tuote toimitettu" viestiä jos sitä kerran ei ole lähetetty saati, että sitä olisi siellä varastossa? Jos asia on näin niin lähetän todella "vihaisen" viestin sinne.[/quote]

    ei hajuakaan, varmaan että jos etukäteen esim maksaa, niinku minä, niin se on maksettu ja siit on tullu ilmoitus niille ja niiltä sit tulee ilmoitus tänne tai jotai? :S en tiedä, ole sitte vihainen munki puolesta, jos ei maanantaina ole tullu mun puhelin ni soitan sinne uudelleen että mikä on vika jälleen
     
  10. chatboy

    chatboy Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2006
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joku flash ohjelman versio? Ainnakaan mistään vanhasta versioista ei ole kyse.
     
  11. sinisulka

    sinisulka Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pistä heti Villelle tekstarilla kysely, yleensä hän vastaa nopeasti. Kannattaa ottaa huomioon, että e-ville ei ole mikään Gigantti tms. Nämä nettikaupat ovat yleensäkin "firmoja", joita hoidellaan ilman suuria varastoja. Ja ovat usein pelkkiä "kotikonttoreita" ilman mitään varsinaista liikettä. e-villen sivustolla on tietoa firmasta ja siitä ilmenee, että työntekijöitä on kolme.
     
  12. chatboy

    chatboy Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2006
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä varten sitten lähettää "tuote toimitettu" viestiä jos sitä kerran ei ole lähetetty saati, että sitä olisi siellä varastossa? Jos asia on näin niin lähetän todella "vihaisen" viestin sinne.[/quote]

    ei hajuakaan, varmaan että jos etukäteen esim maksaa, niinku minä, niin se on maksettu ja siit on tullu ilmoitus niille ja niiltä sit tulee ilmoitus tänne tai jotai? :S en tiedä, ole sitte vihainen munki puolesta, jos ei maanantaina ole tullu mun puhelin ni soitan sinne uudelleen että mikä on vika jälleen[/quote]

    Maksoin paypal kautta eli käytännössä rahat siirtyi heti myyjälle. Eka kertaa asioin villen kaupassa joten toivottavasti käynnistä jää hyvää sanottavaa.
    Onko missään paikkoja missä voi ladata pelejä puhelimeen?
     
  13. sinisulka

    sinisulka Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Törmäsin Villen sivuilla tämmöiseen:

    - Tuotteidemme kysyntä on ollut viime viikkoina huima. Päivittäiset tilausmäärät ovat nousseet jo yli 100 tuotteeseen. Kannattaa tehdä jouluostokset siis nyt kun tavaraa vielä riittää.
    Tänä vuonna ajoissa!
     
  14. Ibanez90

    Ibanez90 Regular member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin tänään tuli kännykkäni ja tosi hyvältä on vaikuttanut ainakin se 5min mitä olen testannut =)
     
  15. Ibanez90

    Ibanez90 Regular member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisiko joku kertoa miten saa nuo äänet mahdollisimman hiljaiseksi
     
  16. sinisulka

    sinisulka Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noi ylikovat äänet miutakin häiritsi, laitoin takaosan kaiuttimen päälle tarran. Ja soittoääneksi laitoin oman, ei niin ärsyttävän, äänitiedoston. Tekstarin ääniä en oo vielä osannut muokata.
     
  17. chatboy

    chatboy Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2006
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No niin, eilen sain vastauksen viestiini, että olisiko antaa seurantakoodia niin sanoivat, että tuote lähetetään vasta aik. 30.11! Miksi lähettää tuote lähetetty-viestin jos kerran tuotetta ei ole? Noh, ainakin jouluna on sitten jotain kivaa
     
  18. sinisulka

    sinisulka Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Villen hommat tuntien niin ei sillä oon "konttorissaan" satoja kännyjä. Se yrittää hoitaa niitä valmistajilta aina sopivan satsin ja joskus tavaraa tilataan yllättävän paljon.
    Mutta kannattaa ottaa Villeen yhteys tekstarilla niin asiat selviää. Yleensä Ville vastailee nopeesti.
    Oon itte tyytyväinen vekottimeen, paitsi ääkkösten puutteesta tekstareissa oon saanut vähän huomautuksia mutta kai kamut alkaa ymmärtää miun viestit.
     
  19. chatboy

    chatboy Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2006
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, ei tässä itsellä ole hirveän kiire puhelimen kanssa, kunhan tulee ennen joulua.
    Tuosta ääkkösten puutetsta niin kirjoittaessa tuskin minua hairitsee mutta mielenkiinnosta millaisina kirjaimina ovat saapuvien ääkköset.
     
  20. TapioMy

    TapioMy Member

    Liittynyt:
    31.10.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuosta USB-kaapelista muutama sana. Alunperin kaapelin yhdistämällä Novon näyttöön tuli valikko josta sai valita tiedonsiirron kortille tai puhelimen muistiin(700kt jotain), Web-kamera-moodin sun muita. Nykyään USB-kaapelin yhdistämällä kännykkä alkaa vain latautua.

    Tuolla ei ole itselleni väliä, muutenkin hintansa puolesta kelpo luuri. Ja suoraan micro sd:lle siirto sujuu nopeammin.
     
  21. Ibanez90

    Ibanez90 Regular member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko joku saanut pelit toimimaan, ja jos on niin miten? Mieluiten kertoo miten on saanut netistä ladatut pelit.
     

Jaa tämä sivu