1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

novo 1200 höpinää

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi lol277 05.05.2009.

  1. lol277

    lol277 Member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli tänne yleistä keskustelua novo 1200
     
  2.  
  3. Vammakana

    Vammakana Member

    Liittynyt:
    25.02.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä nokian akku passaa novo 1200
     
  4. novoo

    novoo Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ...akku haiskahtais joltain eeriksonin akulta...

    mut... muuta asiaa .. hoksasin miten noi ÄÄÄt ja Ööööt voi kirjottaa sujuvasti ....

    eli kun menee asetuksiin ja valittee puhelimen asetukset ja sitten Preferred input methods valikosta Multitap es ....
    sitten vaan näpytteleen viestejä ja ku on tarve pistää pisteet aan päällä nii valittee ne ja sit aaan tai vaihtoehtosesti pisteet ja oon ööks
     
  5. novoo

    novoo Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oootex keksiny novoon sopivaa pc-softaa millä pääsis käsiks puhelinluetelon järjestelyyn .... muuten ton muistin hallinta on huippua. Virrat pois niin känny on usb-asemana pc:ssä kiinni ei tarvi värkätä sinihampaan kanssa.

    Sitten oon ihmetelly mistä saa käynnissä olevan puhelun voimakkuutta säädettyä .... * ja # toimii ainaskin musasoittimen käytön aikana "joustikki"-rinkulasta ku klikkaa ales nii saa soitimen stopattua meinas alussa ola melkosta värkkäämistä ku se jäi soimaan taustalle ja ku kyseessä on novo niin äänen ulosanto saatto ärsyttää muita...:)
     
  6. McMaysa

    McMaysa Member

    Liittynyt:
    13.03.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten saan 1200:ssa oman numeronsa tuntemattomaksi?
     
  7. novoo

    novoo Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nooh vois mennä jotenkin näin .... menu-->call history-->general call settings-->"vaihto ehdot joko sim 1 call settings tai 2"-->caller ID "valinta 2"--->hide ID .... toss sellanen valikko ois ...;)

     
  8. novoo

    novoo Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitähän nää luutuutti profiilit on???
    SPP profile
    DUN profile
    OPP profile

    ja mitä eroo on handsfree ja headset profileilla (öö käjetön ja päätön profiili)

    ???
    :( n1200:ssa ei oo Audio/Video Remote Control Profile (AVRCP)mutta SPP:ssä kyll puhutaan AVRCP:sta hmmm??? siis täh mitä osaaks joku selittää?
    höh


    löysinkin jo ite noi profiili kuvaukset
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_profile
     
    Viimeksi muokattu: 19.05.2009
  9. lol277

    lol277 Member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kuinka novo 1200 voi lähettää bluethoothilla? kertokaa äkkiä, on nimittäin kiire!;)
     
  10. novoo

    novoo Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nooh mä ainaskin lähetän näin .... menu-->file manager-->memory card-->open-->audio-->open-->x-biisi"aktiiviseks"...alhaalta Options -->sendTo Bluetooth...sit valitaan virta päälle --->yes....sit vaan joko etsit laitteen tai valittet listalta sopivan laitteen
     
  11. novoo

    novoo Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ite oon värkänny joustikkirinkulaan(dedicated key) pika toimintoon bluethoothin kun kehää painaa oikeelle ....kohdasta menu-->phone setup--->dedicated key--->right =bluetooth ...left =shortcuts ....johon voi kerätä hyviä toimintoja listaks ...vaikka SIM2 ower number jos ei satu muistamaan priipeitin numeroo =)....sit sinne ku tumppaa vielä calculatorin niin helppaa kummasti ...ja volume on kans ihan kiva löytää pikavalinnoista ;)

    ai niin tosta volumesta tulikin mieleen ne niin sanotut puutteet novosta ....puhelun aikana jos toisen ääni kailottaa liian lujaan niin ei kun painaa rinkulaa alas niin ääni pienenee ja taas jos ei kuule toista niin rinkulasta ylös nii johan kuulee

    muutenkin toi rinkula on hyvä kun soittaa biisejä pleijerillä ... stoppi on rinkulan alhaalla play ylhäällä ja hyppelyt sit oikeella tai vasemalla .... äänen voimakuuden saa näppärästi muutettua * ja # jos ei jaksa tikkuu kaivaa esille

    sitt sika hyvä kun novossa on nuin selkee muistin tilan näyttö
    sen vapaan ja käytetyn tilan näkee varmasti kun painaa joustikkia pari kertaa joskus joutunu hiki hatussa ettiin nokian n-luokan kännyköistä vastaavaa tietoja

     
    Viimeksi muokattu: 20.05.2009
  12. Slarvi

    Slarvi Guest

    6 viikkoa ollut kyseinen puhelin käytössä ja siitä kuukauden toiminut loistavasti. Nyt pari viikkoa ollut mikki mykkänä. Yleensä kuulen soittajan äänen, mutta soittaja ei kuule mun ääntä (sama homma vaikka itse olisi soittajana), välistä pelittää hetkellisesti. Puhelin ei ole saanut hittiä tai kosteutta, joten ihmetyttää näin pikainen lahoaminen.

    Muutoin Novo 1200 on peruskäytössä oikein mainio puhelin. Heikkoudet tosin hyvin heikko kamerapuoli ja käsialantunnistus hidas ja tahmeakäyttöinen verrattuna pda:han.
     
  13. lol277

    lol277 Member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    HAHAA! Minun Novo 1200 on toiminut loistavasti! Kaikki on aivan täydelliseti paria pikkuseikkaa huomiomatta. Ainoa joka on jäänyt hampaankoloon askarruttamaan on se, että onko minun novossa jokin vika, koska aina kun liitän novon koneeseen niin se alkaa suoraan lataamaan akkua. Että pitääkö se musiikin siirto ja muut tehdä jotenkin erilailla (sillai jännästi pekka routalemmen mukaan...)???
     
  14. syrjis

    syrjis Member

    Liittynyt:
    07.06.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluisin vaan tietää onko toi novo n1200 kelpo puhelin otten huomioon et se maksaa e-villessä vaan 45e. Kannattaako ostaa vai ei?
     
  15. rrrc

    rrrc Member

    Liittynyt:
    06.06.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    <miten saan lg ke970 teeman vaihdettua? kun tässä on jo teema mutta siinä on vähän ärsyttävät äänet.
     
  16. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietenkin kannattaa! Jos ostat suomesta puhelimen ja budjetti on noin 45€, niin et kovin kummoista luuria saa.. :D

    Itsellä ollut 4 Novoa, tällä hetkellä käytössä ykkös liittymässä kylläkin Nokia 6210 navi.

    Luulenpa että kun saat kännykän käteen ja laitat virrat päälle ensimnmäisen kerran, niin olet jo silloin todella tyytyväinen 45€ sijoitukseesi. :)
     
  17. liba

    liba Member

    Liittynyt:
    07.06.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mua vaan kiinnostais että onko tossa novo n1200:ssa joku novon oma käyttis vai windows mobile -käyttis sillä tuol novon sivuilla n1200 kuvassa näkyy windows mobile mut siis mul on aivan sama mua vaan kiinnostaa
     
  18. novoo

    novoo Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ... heitän tähän väliin ...-siis jos ostat novon 45€:lla saat kaksi liittymää käyttöön yhdellä puhelimella.
    Tavallaan siis sulla on 2 in 1 känny.

    En murehtis käytistä vaan kannatais olla onnellinen et on vaihtoehto, luultavasti virusten on vaikeampi levitä kun vaihtoehtoja tulee lisää.

    Ikäväkseni voi heittää sellasen havainnon että känny(N1200) on enempi city känny ...-tienpäällä tuntuu olevan enempi katve alueita soneran kortilla kuin ennen, kun ajoin nokian kännyn kans reissua.

    Muuten hehkutan käyttiksen varmatoimisuutta.


     
  19. Don_Make

    Don_Make Member

    Liittynyt:
    10.04.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla taas toiminu ties missä skutsissa ja kellareissa yhteys täydellisesti DNA:n liittymällä. Ennen tätä mulla oli Nokia 6600 ja se aina tuppas kadottamaan verkon kun vähänkin meni vaikeempaan paikkaan.
     
  20. Monkix

    Monkix Member

    Liittynyt:
    09.06.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ----

    Tein tuossa ajankulukseni Novo 1200 luurille kännykänavauksen.
    Mikki ja vibra juotettu piuhoilla kiinni piirilevyyn.
    Jos mikki on mykkänä, niin piuhat kannattaa tsekata.
    Muuten oiva peruskapula.

    Ja äänenvoimakkuuden säätö pelaa * ja # näppäimistä.
     
  21. Monkix

    Monkix Member

    Liittynyt:
    09.06.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lisävinkkiä Novo 1200:lle...

    Kun painaa oikean alakulman # näppäintä
    pidempään, niin luurin saa SILENT moodille
    eli hiljaiseksi. Vibran pitäisi toimia
    edelleen.

    Painamalla samaa näppäintä uudestaan,
    oletustila palautuu.
     

Jaa tämä sivu