1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Norton AntiVirus ei pysy poissa päältä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi some1 01.08.2004.

  1. some1

    some1 Member

    Liittynyt:
    22.07.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on Norton AntiVirus 2004 jonka kanssa minulla on pieni ongelma.
    Jos haluan ottaa virustutkan pois päältä väliaikaisesti niin teen sen painamalla SysTrayssa siitä kuvakkeesta oikealla painikkeella ja valitsemalla "Poista-Auto-Protect-toiminto käytöstä".
    Inhottavaa tässä onkin se että Norton AntiVirus menee itsekseen päälle hetken päästä vaikka en koskisikaan siihen vaikka vain surffailisin Internet Explorerilla netissä.
    Sitten kun se on aktivoitunut uudelleen itsekseen päälle ja otan sen sitten pois päältä samalla tavalla niin se ei mene enää päälle uudelleen mutta tämä on inhottavaa kun joudun aina ottamaan sen kaksi kertaa pois päältä.
    Mikäköhän on vikana? poistin jopa Norton AntiViruksen sen kerran ja asensin uudelleen eikä auttanut.
     
  2.  
  3. MaxPaine

    MaxPaine Guest

    ota ie:n norton -työkalurivi pois käytöstä.

    näytä>työkalurivit>web assistant
    näytä>työkalurivit>norton antivirus
     
  4. some1

    some1 Member

    Liittynyt:
    22.07.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan hyvä idea muuten kyllä mutta se ei auttanut.
    Yritin käydä tuolla Nortonin sivuillakin katsomassa löytyisikö sieltä apua mutta en ainenkaan löytänyt sieltä vastaavaa ongelmaa.
     
  5. neptunus

    neptunus Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama vika mulla, on muutes ärsyttävää ku esim. pelatessa
    norttoni menee itsekseen päälle niin ainaski mulla
    alkaa pelit pikkasen "tahmaamaan"
     
  6. some1

    some1 Member

    Liittynyt:
    22.07.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh, niin minullakin alkaa pelit nykimään kun Norton menee päälle.
    Yleensä itse teen niin että käynnistän koneen uudelleen, sammutan virustutkan ja alan pelaamaan mutta nyt joudun odottaamaan aina että se menee uudelleen päälle ja sitten sitä saat olla taas sammuttamassa.
    Aina välillä en muistakaan ottaa sitä kahta kertaa pois päältä niin sitten ihmettelen että miksi peli rupesi nykimään kunnes muistan että ainiin, sehän on se nortoni siellä taustalla :)
     

Jaa tämä sivu