1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokialaisten ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Juunas 06.06.2006.

1. _mirtsi_

_mirtsi_ Guest

syynä on yleinsä että ohjelmat ovat pääälekäin avattu tai jonkun kainen viirus . mutta viiruksi tulee sillon jos paljon surfaa netis tai käytää bluetuuttia .ja on ko pelisi tillattu vai ottettu koneelta asenettu.

2.  
  3. _mirtsi_

_mirtsi_ Guest

toi kans nopeuttas kun sais jostain liikeest sen koodi joka poistaa kaiken ylimääräsen . ja asetais siten ohjelmat uusiks.
    onks joku kokeillu viiruksen poisto ohjelmia kännys.

sori kirjoitus virheet

4. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mulla oli F-secure mutta tilaus loppu.Eikä se mikään viirus varmaan mulla ainakaa ollu, kun kävin liikkeestä kysymässä.Mutta ihmetyttää että miksei sitten muut puhelimet tollain kaadu muuta kun Nokialaiset ja jotkut Symbian mallit ehkä ja nää Nokialaiset kaatuu välillä [bold]ihan lapsellisen helpostikkin[/bold] esim. kerran yritin lähettää koneen Bluetootilla jotain tiedostoo puhelimeen ja puhelin päätti kaatua siihen paikkkaan.

5. donkeyjr

donkeyjr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itsellä ollu 6150,3320,3510i ja nyt n70 niiden kanssa ei ole ollut ikinä ongelmia välissä 2 siemenssiä ja 1 samsung mitkä ei toiminut kuin hetken kummatkin siemennsit toimi n.kuukauden kun jo piti viedä huoltoon kokemuksesta kyllä nokia on aina toiminut moitteettomasti. onko vain aina siis käynyt munkki? :D

6. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    donkeyjr eikö muka ikinä edes kaatunut Nokialainen?

7. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on ollut:
    5110
    3210
    3310
    Siemens A50
    5210
    3100
    3220
    7200
    1100
    6125.

Ainoat näistä jotka ovat toimineet TÄYSIN ilman ongelmia ovat 5210, 3100 ja 1100. 6125 oli myös hyvä, se tilttasi yhden ainoan kerran kun oli mp3 päällä ja pelasin peliä. Kaikki muut 'kaatuivat' aina tekstiviestiä tms. tehdessä, eniten ehdottomasti 3220 jota pidän Nokian huonoinpana puhelimena. Nyt käytän 3100aa jota pidän Nokian parhaana "perus"puhelimena, 6125 on myynnissä jo nyt kun rupesi jurppimaan simpukkamalli, aina piti aukoa ja sulkea. Seuraavaksi OLI tarkoitus ostaa kytkypaketti 6630, N70 tai 6280n muodossa mutta nytpä pitää miettiä asiaa uudestaan kun lukee näistä kaikista ongelmista :)
    Mutta 6280 varmaan tulee seuraavaksi kouraan jos se tulee saataville Saunalahden ViestiX-liittymään. 6630ssahan on lisäksi 'vain' 65 000 väriä, ja 'vain' 1,3 megapixelin kamera? :D

8. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo... [bold]Itse olen pettynyt Nokiaan tämän kaatuilun takia juuri.[/bold]Meinasin vaihtaa kokonaan Nokiasta pois kun olin ostanut edellisen puhelimeni eli Nokia 3220 mutta ajattelin yrittää vielä tätä 6630 ja sama ongelma vain jatkuu.Saa nyt nähdä ostanko enään Nokialaisia :S

9. Mozley

Mozley Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla oli sama ongelma mun entisessä puhelimessa, joka oli 3510i. Kaatuili yleensä puhuessa tai pelatessa, jonka jälkeen näyttö oli 5 senkuntii pimeenä ja sen jälkeen tuli takas. Uudessa 6060 puhelimessa ei oo vielä kaatuiluu tullu, mutta muita sekoilui on tapahtunu, kuten kesken käytön kaikki näppäimet ovat lopettaneet toimimisen, mutta näyttö pysyy päällä.

10. jupe-69

jupe-69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu kyllä nois kaikis "älypuhelin" malleis tuntuu olevan tota uudelleenkäynnistymis "vikaa"... itellä on 7610 ja siinä suhtkoht paljon sovelluksia ja aina silloin tällöin buuttaa ittensä varoittamatta, yleensä aina kun käynnistää päälle nii buuttaa itsensä samantien.

11. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    taitaa kaikissa nyky puhelimissa olla tarpeen bootata silloin tällöin, mm.siemens cf62/65 on vaatinut bootin jumittuaan. itselläni ollut 6630 käytössä jo pitkään (ostettu joskus 3-05) ja silloin tällöin laitan restart:in FExplorerista, ei tarvii pin:ia syöttää tai compress memory.. sammuttamaan ei ole joutunut kovin usein.
    jotkin ohjelmat/pelit jotka huonosti koodattu jäävät käytön jälkeen "muistiin" tai rohmuavat sitä muuten, ohjelman/pelin päivitys tai vaihto vastaavaan yleensä auttanut.
    mitään ongelmia ei muuten ole ollut vaikka puhelin on kovassakin käytössä ja on saanut mm.kolhuja,pölyä ja hitsauskipinöiden polttojälkiä.

12. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilasin itse Saunalahden ViestiX-liittymän ja siihen Sony Ericsson K800i.

Jaa tämä sivu