1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia N91 8GB massamuititilaan?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi hetekka 26.12.2007.

  1. hetekka

    hetekka Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten saa N91 massamuistitilaan USB kautta.
    Valittaa kokoajan että jokin sovellus käyttää kovalevyä.
    Miten saa selville mikä sovellus käyttää?
     
  2.  
  3. etzka326

    etzka326 Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2006
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käynnistä kännykkä uudelleen ja sovellukset menevät pois päältä? en ole ihan varma itsellä n73 eikä vastaavaa ongelmaa ole tullut vaikka minulla on muistikortti
     
  4. Larmuska

    Larmuska Guest

    Minulla on N73. Itse olen laittanut massamuistitilan oletukseksi datakaapelia käytettäessä (Valikko=>Työkalut=>Datakaapeli). Kun liitän kaapelin, kännykkä ilmoittaa että massamuistilassa puhelin on offline ja kysyy haluanko jatkaa. Joskus OK:ta painettaessa massamuistitila ei starttaa, koska joku sovellus käyttää muistikorttia parhaillaan.. itselläni tähän auttaa bootti (yleensä "vika" ilmenee kun puhelin on ollut pitkään päällä ja sillä mesetetty/navigoitu/kuvailtu). Myös pc-suitella onnistuu tiedostojen siirto, mutta onhan tuo massamuistitila kätevämpi muistin hallinnointiin varsinkin jos on paljon multimediaa. En tiedä sitten miten N91:sen kovalevyn käyttö eroaa softallisesti muistikortista. Pystyykö kovalevyä mitenkään defragmentoimaan tai puhdistamaan?

    Kannattaa myös katsoa PhoneNetInfo nimisellä ohjelmalla, että mitkä sovellukset ovat auki, ja onko puhelimen prosessori tai välimuisti kuormittunut.
     
  5. Petos78

    Petos78 Guest

    Juuri näin toimii myös N91 ainakin itselläni.
     
  6. Disasteri

    Disasteri Member

    Liittynyt:
    16.06.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on N91 8GB ollu parisen vuotta, elikkäs luulisin että osaan vastata tuohon. Eli se on viestisovellus, mikä käyttää sitä kovoa. Sun pitää vaan mennä viestiasetuksiin ja vaihtaa käytettävä viestimuisti puhelimen muistiksi. Sen jälkeen pitäs toimia massamuistina.. Ja pikku vinkkinä se kannattaa vaihtaa takasin sen jälkeen niin sopii enemmän viestejä ;)
     
  7. hetekka

    hetekka Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep löysin myös tuon mutta ei auttanut. varmaan jokin muu asentamani sovellus härii, mutta onnistuin saamaan massamuistilaan ottamalla takakannen auki ja kun tuuppaa takaisin kiinni niin nopeasti usb kiinni ja painaa massamuistitilaan niin toimi. Pientä kikkailua mutta toimii.
     

Jaa tämä sivu