1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia n9 vai jokin muu?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Blade_run 01.02.2012.

  1. Blade_run

    Blade_run Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve!

    Olisi uusi puhelin hakusessa ja kattoraja hinnalle olisi 400€.

    Itse olen tuon Nokia N9 perään kuolaillut, mutta onko siitä sitten mihinkään? Maemo ainakin näyttää siistiltä!
    Tällä hetkellä minulla on android puhelin ja olen ajatellut että jos ostaisi joko windows luurin tai sitten kyseisen maemon.

    Puhelin tulee perus musiikin kuunteluun, satunnaiseen pelailuun, kuvailuun ja internetissä surffailuun.
     
  2.  
  3. Tnoi

    Tnoi Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moro!

    Tuli itsekin vähän aikaa sitten hankittua n9 ja enkä ole pätkääkään katunut valintaa. Helposti paras puhelin mitä tullut käytettyä. Käyttöliittymä on todella hyvä ja luuri muutenkin toimii loistavasti. Jos et hirveästi erilaisia sovelluksia kaipaa niin tuo on varsin mainio laite. Ja ainakin itselleni ne kaikkein olenaisimmat sieltä löytyy. Pelejäkään ei storesta tolle hirveästi löydy, mutta emulaattorilla saa helposti psx, nintendo ja gameboy pelit hakattavaksi jotka kyllä ainakin omasta mielestäni pesevät kaikki puhelimille väännetyt pelit ihan pystyyn.

    Sitten tietysti säätämällähän tohon saa vaikka mitä non store appseja laitettua.
     
  4. Blade_run

    Blade_run Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu olet noissa emulaattori peleissä kyllä oikeassa! Ja eikös tuossa vasta ollut uutinen että maemolle olisi tulossa yli 250000 android sovellusta. :)
     
  5. Blade_run

    Blade_run Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysynpä vielä näin; N9 vai nokia lumia 800?
     
  6. pallopaa10

    pallopaa10 Member

    Liittynyt:
    04.02.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mul on nokia n9 ja sitä suosittelen
     
  7. Blade_run

    Blade_run Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No itseasiassa n9 tuli eilen hommattua, ja tähän asti on ollu aivan loistava puhelin! Suosittelen kaikille!
     

Jaa tämä sivu