1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia E90 ja skype

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi nikozjr 29.11.2008.

  1. nikozjr

    nikozjr Guest

    Pitäisi tuo skype saada asenneltua tohon E90 kommariin. oon jonki aikaa googletellut tossa jotain Fringistä on puhuttu mutta ainakin minä ymmärsin että pitäisi olla netissä kommarilla että tää Fring jossa on siis skype ja mese yms muut yhditelmä toimisi.
    Olisiko mahdollista mitenkään laittaa skype kommaan ja sitten vaan ostaa skype tilille puhe aikaa ja lörpötellä?
    jos ton skypen nyt tohon saa niin mitenkäs se siten oikein peliää?
    mulla on kannettavalla myös skype ja siellä skype tili avoinna niin voiko kommassa käyttää samaa skype tiliä ja vaikka sitten puhua myös kannettavalla kun on mikki?

    Tästähän mie luin juttuu tosta fringistä:
    http://www.fring.com/

    Tullee kait halvemmaksi soitella intiaan puhelut skypen kautta vai mitä mieltä olette?
     
  2.  
  3. frankku

    frankku Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2005
    Viestejä:
    874
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, tosiaan se tieto siirtyy datana verkon yli mutta ei sun tarvitse olla netissä mitenkään muuten kuin että se Fring käyttää yhteytenä sun operaattorin datayhteyttä. Eli jos alat aktiivisesti käyttämään niin suosittelen vahvasti että hankit sellaisen kiinteähintaisen datapalvelun. Tai no, poikkeushan vahvistaa säännön. Eli tietysti voit käyttää sitä Fringiä Wlanin yli jos satut olemaan sellaisen verkon alueella.
     

Jaa tämä sivu