Nokia C7 yhteisö ongelma

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi antsa88 08.01.2011.

1. antsa88

antsa88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,
    Muutama päivä sitten tuli hankittua Nokian C7 puhelin ja opettelu on vielä aika alussa, eli vika saattaa olla myös käyttäjässä, mutta en saa muodostettua yhteyttä yhteisöihin tuon ovi by nokia -palvelun kautta.
    Eli:
    Valitsen "Muodosta yhteys yhteisöihin!"

Ovi NOKIA avautuu, mutta sitten näyttöön ilmestyy

Komentosarjahälytys: Sorry, please uninstall and reinstall Communities.

Eli pitäisikö tuo yhteisö palvelu poistaa ja sitten asentaa uudelleen? Miten?

2.  
  3. Qwerty200

Qwerty200 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siihen on saatavilla päivitys.
    löytyy ainakin sieltä puhelimen "tarkista päivitykset" kohdasta

4. antsa88

antsa88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Puhelimen mukaan kaikki ohjelmat ovat ajan tasalla.

Kokeiltu myös käyttiksen päivitys ja alkup.asetukset mutta tuloksetta.

Soitin käväsin kaupassa, josta puhelimen ostin ja ottivat puhelimen huoltoon. Ilmeisesti koko puhelin tyhjäksi ja käyttis yms. uudestaan asennukseen.
    Uuden puhelimen sain tilalle ja tässä toimii yhteisöt nyt. :)

5. Qwerty200

Qwerty200 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hyvä että nyt toimii. Yllättävä paljon mitä ihmeellisimpiä vikokja näissä uusissa symbianeissa

6. makk3

makk3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja noita päivitysjuttuja löytyy ainakin kolmesta kohtaa puhelinta: sovelluksista, laitepäivityksistä sekä ohjelmistopäivityksistä...

Hyvä, että nyt toimii, olis vaan luulut, että tuonkin ois voinut tehdä jotenkin helposti :O

7. Kova_luu

Kova_luu Guest

Itse hankin Nokian C7-00:n 11.01.2011. Tähän mennessä se on toiminut todella hyvin. Olen ladannut puhelimeen kaikki uudet päivitykset, kuten myös uusimmat kartat. Yksi parhaimmista puhelimista, jonka olen omistanut. Olen kokeillut myös Android puhelimia, enkä pitänyt niistä ollenkaan.

Uudet päivitykset käyttöjärjestelmään tulevat taatusti vielä parantamaan käyttäjäkokemusta, mutta jo nyt puhelin on erinomainen. Se sopii hyvin käteen, näyttö seuraa hyvin kosketusta ja lisäksi akku kestää kilpailijoita paremmin. (Puhelimessa on helposti kytkettävä energiansäästötoiminto, mikäli haluaa oikein kunnolla optimoida virran kulutusta.) Kokonaisuuden kruunaa laadukas alumiinirunko, joka ei nitise ja natise. Kyllä kelpaa pitää esillä, jotta voi muut ihastella :)

Jaa tämä sivu