Tehdäänpä kunnon threadi 5800 XpressMusicin ohjelmille ja peleille. Pistäkää tähän ketjuun vain S60 5th Edition tai 100% yhteensopivia S60 V3 - softia. Ainakin alkuun peräänkuuluttaisin seuraavia: MSN Messenger-client, Skype-client, Irc-client, vaihtoehtoiset selaimet ja pelit.
linkki ois mukava aina varmaan siihen kun ei itse jaksaisi ruveta GooGlaa xD. ei kyl oo vielä puhelinta..
No kestää n.3s Kun kirjoitat symtorrent googleen, menet heidän kotisivuillee, valitset version sieltä (s60 3rd) ja lataat sen. Joten vois ekaks sitä googlea kuitenkin koittaa, ja jos ei löydä niin sit kysyy linkkiä.
Offtopic: lateksi1 sulla on siis nyt tää ennakkomyyntimalli? Onko siinä se virtuaalinäppäimistö-sovellus noita vanhoja s60 v3 softia varten, jonka ei pitäs siihen joulunjälkeiseen versioon?
Ne pari ohjelmaa mitä olen testannut (s60 v3) on toiminut niinkuin aivan samanlailla kuin ilman kosketusnäyttöökin -tökkää vain esim. Symtorrentissa sitä add torrent kohtaa. Mutta s60 v3 peleissä tulee tälläinen virtuaalinäppäimistö. Mistä olet kuullut, että sitä ei joulun jälkeiseen versioon tulisi? Ei kai ens vuonna tule muita muutoksia, kuin comes with music versio, joka sekään ei varmaan heti joulun jälkeen.
Tästähän tämä: http://www.puhelinvertailu.com/uuti...ikuttava_kosketusnaytollinen_5800_xpressmusic "PÄIVITYS: Vanhemmille S60-versioille suunniteltujen ohjelmien toimintaa helpottavaa yhteensopivuustilaa, joka tuo näytölle näkyviin virtuaaliset näppäimet, ei löydy lopullisesta myyntiin tulevien laitteiden ohjelmistosta. " Liekö tuo sitten ihan huttua arvostelun kirjoittajalta. Aika tyhmää olisi jos noinkin merkittävä ominaisuus karsittaisiin pois.
Totta, hassuahan se olisi. Täytyy tiedustella asiaa kai se on pakko kohta ostaa,jos heti vuoden alusta lähtee ominaisuuksia pois ja hinta nousee.
http://www.allaboutsymbian.com/revi...application_compatibility_and_conclusions.php onkohan tuola jotain http://www.softwaremarket.nokia.com/?phoneMainView.html&uaid=325&lang=fi tuolta voi ostaa
jaa. kukaan ei vaan keksi uutta? ^^ Offtopiccii lisää: Miks mä en saa S-postii täältä kun joku on postannut esim tähän aiheeseen vaikka mulla on muistutus päällä? (jaa unohtakaa juttu sain kuntoon ^^)
No nyt tulis ainakin toimivia: Freesigner (ohjelmien allekirjoitukseen), opera mini, smartmovie (5800 on tuettu). Tos olis ainakin pari
Tiedätkö mihin sitä käytetään? On aika yksinkertainen ohjelma myöskin käyttää. Eli jos puhelimesi herjaa jotain ohjelmaa asentaessa:"varmenne on vanhentunu", niin sitten allekirjoitat sen ohjelman tolla Freesignerillä, jolloin se ei enää herjaa sitä.
Joo threadi vähän hiljeni kun porukka keskittyi ohjelmien laittamiseen tohon vikaketjuun. Mutta tässäpä näitä nyt tulisi pari eBuddy Mobile messenger - Toimii! Käyttää yhteensopivuustilaa mutta käyttöliittymä toimii myös kosketuksella, harmi vain että tuo yhteensopivuustila vie silloin näytöltä tilaa, mutta voihan sitä silläkin käyttää.. ihan mistä tykkää. eBuddy ei kyllä ikinä ole ollut käytettävyydeltään mikään mukavin, mutta ajaa asiansa näin aluksi. Google Maps - Toimii! Ja toimiipa vielä hyvinkin. Karttaa pystyy näppäillä helposti kynällä jne. Niinkuin jo todettu, paljon mukavamapi kuin Nokian "riisto-Maps". Lisäksi satunnaisia S60 V3 pelejä löin puhelimeen ja nekin toimi yhteensopivuustilassa mukavasti . Kaiken kaikkiaan täytyy todeta, että Nokia onnistunut raapimaan kokoon aikamoisen kapulan, hintaan suhteutettuna ei minulla ole ollut ikinä näin hyvää.
minäkö tyhmä ... en ymmärrä ! mutta siihen olennaiseen: tuo yhteensopivuustila, hjelmako vai asetus, mistä minä sen löydän/saan? ms mobile paint tod näppärä softa. sama pohja kun windows paint elokuvat kääntyy mmediacodec:l(useita kerralla) ja handbrakel(yksitellen) psp asetuksilla jouhevasti (nippu,yön aikana) tekstit tarttuu myös