1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia 5630 vai 5700

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi pyrzii 22.07.2009.

  1. pyrzii

    pyrzii Member

    Liittynyt:
    22.07.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli noista täytyis nyt päättää mutta en oikein ite osaa.. :D
    kokemuksia?
    Huono on ainakin että wlan puuttuu 5700:sta..
    Tarvisin musiikkipuhelinta missä ihan ok kamera ja biisien etsiminen ja kansioiden yms. järjestäminen helppoa galleriassa.
     
  2.  
  3. pyrzii

    pyrzii Member

    Liittynyt:
    22.07.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eihän tuossa 5700:ssa ole 3,5 milliselle kuulokkeelle paikkaa? vai onko?
    itselläni tällä hetkellä nokia 6131 ja olen saanut tarpeekseni noilla lisävehkeillä räpläämisestä.. On ensin se metrin pitunen adapteri ja sitten toinen metri lisää kuulokkeen johtoa..

    ja onkos noissa kummassakaan usbille paikkaa? entä millasia kokemuksia äänentoistosta ?
     
    Viimeksi muokattu: 22.07.2009
  4. ziquli

    ziquli Member

    Liittynyt:
    01.09.2009
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no itselläni on nokia 5730 expresmucik jossa on qwetly näppäimistö huippu kamewra ja paljon muuta aivan loistavaa puhelin maksaa 360e
     
  5. doggydogg

    doggydogg Guest

    Itse suosittelen lämpimästi Nokian XpressMusic 5800 luuria. Kaksi viikkoa ollut käytössä ja todella tyytyväinen

    Tässä muutamia plussia:

    3,2" kosketusnäyttö
    3,5 mm kuulokeliitäntä
    3,2 megapikselin kamera, jolla saa yllättävän teräviä/hyviä kuvia päiväsaikaan
    WLAN
    8 Gb muistikortti mukana

    Siinä mielestäni tärkeimmät ominaisuudet ja olen todella tyytyväinen eikä hintakaan ole paha. Jos ei uuteen ole varaa niin kannattaa katsella huuto.nettiä, niin teki allekirjoittanut ja edullisesti löytyi ;)

    Lisätään vielä, että löytyy nopea 2.0 Micro-USB ja äänenlaatu on PARAS mihin olen Nokialaisessa törmännyt!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.09.2009

Jaa tämä sivu