1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia 3110+muistikortti - EI TOIMI

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi jeha93 20.02.2008.

  1. jeha93

    jeha93 Member

    Liittynyt:
    24.10.2007
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli on ehtinyt mennä hermot tuon kanssa. On käynyt huollossa, tekivät ohjelmistopäivityksen mutta se ei auttanut. Suosittelivat uuden muistikortin hankkimista, mutta ongelmat jatkuivat siitä huolimatta, jos siirtää musiikkia tms kännykkään. Vain alustus parantaa, mutta vain siihen saakka kunnes siirtää musiikkia. Siis mikä neuvoksi? Niin, ongelma ilmenee sillä tavalla, että kun yrittää vaikka mennä galleriaan tai vaikka ei tekisi mitään, känny palaa koko ajan takaisin työpöydälle, kunnes lopulta sammuu. Ennen huoltoa teki tätä myös ilman muistikorttia. Olen katsonut täältä Afterdawnista eräästä toisesta keskustelusta, että tuo ohjelmistopäivitys oli auttanut. Mutta eipä auttanut minulla. Mikä neuvoksi? Pitäisikö marssia Elisa Shopitiin ja vaatia rahat takaisin? Vai mitä pitäisi tehdä?? Toivon että minua autettaisiin :D
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei muuta,kun menet elisaan ja vaadit,että puhelin tulee kuntoon,
    se on heidän ongelmansa,ei käyttäjän,
    kyllä toi on jonkinlainen laitevika jos ei toimi.
    Jos ei tule kuntoon,niin vaadit uuden kapulan tai rahat takaisin.
    Laitteen takuuaikana on myyjä vastuussa myymästään tuotteesta.

    Onko muistikortti alkuperäinen puhelimen mukana tullut,jos on,
    niin se kuuluu myös takuun piiriin.

    Jos on mahdollista,niin voitko lainata joltain toista korttia
    ja koittaa sillä,jos ei toimi silläkään,niin laite takaisin.
     
    Viimeksi muokattu: 21.02.2008
  4. jeha93

    jeha93 Member

    Liittynyt:
    24.10.2007
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olen kokeillut eikä toiminut. tein äsken 2 kertaa itse ohjelmistopäivityksen eikä auttanut.
     
  5. jeha93

    jeha93 Member

    Liittynyt:
    24.10.2007
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jaaha, nyt tilttaa esim. matopeliä pelatessa.. ja jos 2 tai useampi txt viesti tulee samaan aikaan niin sama homma.
     

Jaa tämä sivu