1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Noin 200 € nettiselailu, hyvä käyttöjärjestelmä

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi vadvad 03.09.2012.

  1. vadvad

    vadvad Member

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve!

    Tarvis uutta puhelinta. Haluisin nopean nettiselailu mahdollisuuden, erittäin toimivat tekstarit, isoa näyttöä(auttaa selailuun), hyvät musiikintoisto mahdollisuudet, ok valokuvaustason. Plussaa tietty, jos ei mee heti näyttö rikki. Ei tartte kuitenkaan olla mitään gorilla lasia. Jos löytyy joku puhelin, mihin sais näyttävän suojakotelon niin se vois olla kiva. Tässä lyhyesti. Pistäkäähän ehdotuksia plussien ja miinusten kanssa. Oon ihan kujalla tän päivän tilanteesta. Hinta voi tippua tai nousta, jos siihen on kunnon syy. Mitään super puhelinta en tartte. Kiitos jo etukäteen! :)
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  4. vadvad

    vadvad Member

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olisi hienoa, jos saisi jotain plussia ja miinuksia, etuja ja haittoja niin olis helpompi saada kuvaa. Kyllä mä 200 € puhelimen osaan ettiä, mutta sen oikeen valinta ei oo niin helppoa. Enemmän painoarvoa siis ominaisuuksien löytyminen, kun tarkka hinta 200 €:ssa.
     
  5. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo "Gorilla glass" ei todellakaan takaa näytön kestävyyttä. Se suojaa lähinnä naarmuilta ja näyttö kyllä hajoaa iloisesti kun päätät pudottaa puhelimen asfaltille. Tänään näin kaverilla, kuin oli Samsung Galaxy S3:n näyttö halki kun oli pudottanut puhelimen. Ei auttanut gorilla lasi..

    Nuo ehdotetut android 4.0 puhelimet varmaan kaikki täyttävät sinun vaatimuksesi, eikä alle 250e hintaluokasta saa juurikaan parempia. HTC Desire C:n olisin varmaan laittanut ehdotettujen puhelinten joukkoon, mutta itse saat tehdä valinnan. Minulla ei ole kokemusta Android puolelta kuin Samsungin suunnalta, joten en osaa sanoa LG:n tai Huawein toimivuudesta. Samsung on kyllä tehnyt aina hyvää laatua..

    E: typo
     
    Viimeksi muokattu: 04.09.2012

Jaa tämä sivu