1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

No signal -ilmoitus

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi duupadu 26.08.2009.

  1. duupadu

    duupadu Member

    Liittynyt:
    11.01.2009
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro!

    Joo elikkäs kun käynnistän koneen, lähtee kone ihan normaalisti käyntiin. Mutta näyttö ilmottaa että no signal. Sitten näyttö pimenee ja menee valmiustilaan. Koneessa se ongelma kuiteski on koska kokeilin toisella näytöllä ja sama ongelma. Piuhat oon tsekannu ne on kunnossa. Löysin netistä paljon asiaa että näyttis oli paskana. Ite luulen kans et se on se ongelma.

    Olenko väärässä? Onko vielä jotain mitä voisin testata muutakun ostaa uuden näyttiksen ja kokeilla?
     
  2.  
  3. AaVu

    AaVu Member

    Liittynyt:
    27.06.2009
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ootko vasta koonnu koneen vai onko vasta nyt ilmennyt tämä ongelma?

    Ite rakensin koneen johon en muistanut prosessorin tuuletinta ottaa mukaan. Kokosin koneen muuten ilman tuuletinta, käynnistin, dvd-asema, kovalevy ja tuulettimet toimivat mutta emolevy ei suostunut pyörittämään prosessoria, keskusmuistia ja näytönohjainta. Näytössä oli tämä No signal. Syynä tähän oli tuulettimen puuttuminen, joten tarkista että kaikki osat ovat kunnossa ennen kuin hankit sen uuden näytönohjaimen...
     
  4. duupadu

    duupadu Member

    Liittynyt:
    11.01.2009
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hitsi olin unohtanut tämän kokonaan..

    Eli kaikki osat oli kunnossa ja hommasin uuden näyttiksen jolla asia korjaantui.
     

Jaa tämä sivu