1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma No signal detected ongelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Makea_make 18.11.2020.

  1. Makea_make

    Makea_make Newbie

    Liittynyt:
    17.11.2020
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Jeesiä tarvis kun olen peruna näiden koneiden kanssa.
    Elikkäs ostin kaverilta pöytäkoneen josta puuttui näytönohjain ja ramit mutta muuten kaikki osat ovat kiinni. Koneessa on valmiina windows.
    Koneen kaveri oli tilannut jimsiltä aikoinaan kasattuna.
    Koneeseen sitten laitoin vanhasta koneesta näytönohjaimen msi N750Ti. Ostin kyseiseen koneeseen ddr4 ramit ripjaws V. Aattelin että pitäisi toimia suoraan, pääsis yms työpöydälle mutta tietokoneen näyttöön tulee vga no signal. Kone lähtee päälle ja kaikki näyttäisi toimivan/pyörivän.
    Olen kokeillut hdmi että dvi johtoja kans. Kokeillut vaihtaa johtojen paikkaa emolevylle mutta ei jeesaa ollenkaan. Näytönohjaimen olen irrottanut ja laittanut takaisin pariin otteeseen ja rameille saman. Paristo kikkaa olen kans kokeillut että irrottais ja laittais takaisin. Sitten kokeilin toista näytönohjainta ei auttanut. Tietokoneen näyttöä olen säädellyt tulo lähdettä vaihtamalla. Tietokoneen osat= AMD ryzen 5 3600 cpu, virtalähde seasonic S12II-620, emolevy asus MSIP-REM-MSQ-PB350-PLUS, emolevyssä on kiinni kingston A1000 240gt ssd240 M.2 ssd-kovalevy. +Yhden tera muisti.
    Tällä hetkellä kiinni msi näyttis N750Ti 2GD5/0C Mikä neuvoksi? :(
    Kiitos etukäteen kaikille vastaajille!
     

    Liitetyt tiedostot:

  2.  
  3. ddp

    ddp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    16.10.2004
    Viestejä:
    39,157
    Kiitokset:
    134
    Pisteet:
    143
    Makea_make kiitti tästä.
  4. Kakikello

    Kakikello Active member

    Liittynyt:
    15.10.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    22
    Pisteet:
    68
    Oletko kokeillut valita näytöstä oikeaa signaalia?
    DVI, HDMI, VGA yms
     
  5. Fredor

    Fredor Regular member

    Liittynyt:
    08.02.2017
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    31
    Pisteet:
    38
    IlmoPJ kiitti tästä.

Jaa tämä sivu