1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nippelitietoa...

Viestiketju Keskustelualueiden tiedotukset ja uutiset -osiossa. Ketjun avasi dRD 14.02.2006.

  1. Siku

    Siku Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    822
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En kyllä ymmärrä millä tavalla tämä liittyy minun edelliseen viestiini. Mutta jos näin rationaalisesti ajatellaan, niin jos kysyä etsii ongelmaansa ratkaisua, niin eikös silloin vastaaja auta häntä vastaamalla kysymykseen. Mikä ristiriita!? Kuten dRD tuossa edellä jo hyvin selkeästi ilmaisi, ei käyttäjiä tulevaisuudessa tulla enää palkitsemaan statuksen muodossa.

    En tiedä oliko viestini jotenkin vaikeasti ymmärrettävissä, sillä kirjoitin seuraavanlaisesti:
    Painottaisin samaa "tyylisiä", eli en ole missään väittänyt, että kukaan kirjoittaisi vain edellämainitun kaltaisia viestejä. Se oli vain esimerkki sen tyylisistä viesteistä, joita olen nähnyt kirjoitettavan statuksen muuttamisen toivossa.
     
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Statukset poistuvat ? viimepäiviin ajattelin että se olisi huono asia, mutta tyrmistyin kun katsoin erään käyttäjän yritystä päästä AfterDawn Addictiksi (keinolla millä hyvänsä) en tiedä olisiko tälle kirjoitukselle sopivampikin paikka, mutta asiasta keskusteltiin aikoinaan jonkin verran juuri täällä. nyt tuon status- asian kanssa olen kyllä muuttanut mieltäni. statuksien poisto toisi luultavasti paremminkin tasa-arvoa foorumille ? ainakin englanninpuoleisella foorumilla newbiet ovat välillä aikamoisessa ristitulessa.

    se pahoittaa varmasti heidän mieltään. kuitenkin pitää muistaa, että he ovat valinneet juuri afterdawnin. pointtina on kuitenkin se että kaikki olisivat tasavertaisia käyttäjiä... nykyään newbiet eivät edes uskalla tulla mukaan tiettyihin keskusteluihin, koska luulevat hiekkalaatikkoa liian suureksi. mietinkin onko asiaan tulossa muutosta. mitään "ydinkysymystä" en aio esittää, koska asioista kyllä varmasti tiedotetaan ajallaan.
     
  4. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Täytyy kuitenkin muistaa, että tämä on keskustelufoorumi internetissä. Sananvapauden ja "nimettömyyden" mekassa. Itse haraan vastaan tässä lähinnä oman kokemukseni takia, itse en edes huomannut statuksia kunnes memberin. Ainoa, mikä hankaloitti kirjoittamista newbienä oli se kolmen minuutin ajastin. Enkä ole myöskään huomannut minkäänlaista vetäytymistä newbie:itten osalta, pikemminkin päinvastoin. Viestejä kirjoitetaan vaikka asiantuntemusta / tietoa ei asiasta ole. Jotain vain raapustetaan tyyliin: "Joojoo, näin se toimii. En vaa ite muistanu ensin" tai sitten laitetaan jotain aivan puutaheinää. Newbiehän voi olla kokeneempi, kuin Addict, joten jos oikeasti kiinnostusta löytyy niin eipä tuo status kovinkaan suuri este ole.


     

Jaa tämä sivu