1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nierlen tilaukseni myöhässä !

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi peegu 08.01.2005.

  1. Miki-

    Miki- Member

    Liittynyt:
    21.12.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jees, nyt näkyy postin lähetysseurannassa pakettini. Lähtenyt Saksasta 22.12 kuten muillakin. Luultavasti huomenna / ylihuomenna paketti on kotiovella, whee! :)
     
  2.  
  3. juppepupu

    juppepupu Member

    Liittynyt:
    28.09.2004
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen tilaillut n.8 vuotta ulkomailta kaikenlaista 'kamaa' ja oppinut että on ajallisesti melkein sama ,laittaako tilauksen joulukuun puolessavälissä , vain tammikuun alussa . sen verran toi joulu verottaa paketien matkustusaikoja .
     
  4. peegu

    peegu Member

    Liittynyt:
    19.10.2002
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep tuli paketti tiistaina et taas kaikki reilas ja ei muuta kun uutta tilausta tekeen.
    Kiitos kaikille.
     
  5. tomppi

    tomppi Member

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itse tilasin tuolta dvb shopista tavaraa, vaihtoehtoina oli tuo DHL ja Deutsche Post.
    Koska aikaisemmin en ole tilannut rojua ulkomailta, niin valitsin tuon DHL vaihtoehdon vaikka oli reilu 10 euroa kalliimpi ratkaisu. Ilmeisesti tuo Deutche post myöskin suomenmaalle nuo kamat olisi kuljettanut? Liekö sitten nopeudessa eroa kun noin paljon halvemmaksi tulisi.
    Moneybookersia käytin maksunvälittäjänä, näyttäs toimivan ihan ok!
     
  6. tikkari

    tikkari Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2003
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaksi kertaa olen myös tilannut Nierlestä joulun alla. ensimmäisellä kerralla kesti yli 3 viikkoa. Toisella kerralla lähtein monicalle meilin ja kysyin onko ruuhkaa, monica vastasi ettei ollut ja paketti tuli 6 päivässä (tilaus lauantaiyönä) ja paketti perjantaina kotiovella (yli 30kg)
     

Jaa tämä sivu