Mulla on -08 PS3:lla ja on todella iso miinus ettei Sm-liigaa pysty pelaamaan koko kaudella! http://suomi.ea.com/games/10967/news/15069/ Eli siis noilla vaan pystyy pelaamaan Dynasty-pelitilaa sm-liigalla? Miksiköhän ne näin meni tekemään?
itte hankkisin ton pc version ja kyllä sm-liigaa ja muitakin liigoja voi pelata dynastiassa ja kokonaisella kaudella, mutta tosta goalie modesta ja omien kuvioitten luomisesta ei ole sanaakaan ohjekirjassa enkä ole itte pelistä löytäny niin se on iso miinus minun mielestä.
On todellakin! Nettimaksullinen katsos Pelaaminen sinänsä on ilmasta. Oon pelannu netissä jo jonku verran. Rankkarit on mukavia nettipelinä ja se liiga juttu on netissä melko mielenkiintonen, vaikken ookkaa testannu vielä. Mut harmi ku mulla on semmone ongelma että välillä tilttaa peli ja pitää buutata. Ja vielä ps3 versio.. Muiden pelien kanssa näin ei käy joten uskon että vika on levyssä. Vois käydä vaihtamassa sen pian.
Kaikissa mainoksisssa sanotaan et kaikis nhl 08 peleis on Skill Stick. mul se on ps2 eikä se tee stickist muuta ku vedä vaikka kaikkialla on et hurjaa veivii skill stickist. Onks teil sama juttu?
Mitähän TCP/UDP portteja NHL08 vaatii auki, jotta pelaaminen onnistuu natin takaa netissä kaverin kanssa? Aikaisemmissa versioissa olleet mm. TCP: 10300,13505 ja UDP 3658.