1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nexus One tai muu

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Zarok 03.07.2010.

  1. Zarok

    Zarok Guest

    Olisi aika päivittää 5-7 vuotta vanha Samsung kännykkä uudempaan. Ajattelin ostaa Android kännykän. Olen ajattelun ajattelun ostaa jonknu näistä kännyköistä Samsung Galaxy S (628.90 €), Sony Ericsson XPERIA™ X10i (529.90 €), Google Nexus One (649.90 €), HTC Desire (499.90 €). Hinnat olen katsonut verkkokaupan mukaan. Tai onko jokin muu kännykkä parempi?

    Jokaisessa kännyköissä tuntuisi olevan pikku vikoja tai sitten ei olla ajateltu loppuun asti esim. Nexus Onesta ei löyty multitouchia, mutta haittaako se paljon käyttöä? Tosin itse olen sellainen ihminen jota ei haittaa pikkuset tai vähän isommat viat tai puutteet. Olen valmis maksamaan maksimissaan n. 650.

    Puhelin pitäisi olla sen verran tehokas, että sitä voisi todennäköisesti päivittää tuleviin Android versioihin. Olen nähnyt suhteelis hyvä puhelimia, mutta osto tyssännyt siihen kun niihin ei saa Android 2.2 versiota.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.07.2010
  2.  
  3. Zarok

    Zarok Guest

Jaa tämä sivu