1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Next-gen konsolit. minkä sinä hankit?

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi HD15 02.11.2005.

  1. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    arcanix, eikä sattunut mitään virtalähdeongelmia sun kohdalle? ;-) Et sitten CoD2 -peliä ostanut? :)


    Lisäys: Oliko se langaton kapula niin hyvä kuin on kehuttu/hehkutettu?
     
    Viimeksi muokattu: 02.12.2005
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Omasta kokoonpanostani puhuinkin.

    Ei ole ongelmia ollut, cod2 on jo pc:llä (ei niin hyvä peli edes). Nfs most wanted ja Condemned löytyy hyllystä tällä hetkellä ^_^

    Enpä ole käteensopivampaa ohjainta koskaan pitänyt, kuin tämä langaton. Hienosti saa guide-nappulasta konsolin päälle ja pois päältä, ei tarvitse itse koneeseen koskea muuta kuin levyä vaihtaessa.

    Ja henkilökohtainen all-time kapularanking:

    1. Xbox 360
    2. Xbox (S)
    3. Dualshock

    Nämä sopii parhaiten minun käsiini, jos pitää dualshockista tai vanhan xboxin s-mallista, niin varmana kyllä tästäkin ^_^
     
  4. Artsi90

    Artsi90 Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko teillä muuten tietoa millon tulee uusi erä xboxeja?
     
  5. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuulostaa hyvältö vehkeeltä ja ohjaintakin olen marketissa kokeillut.
    Se on HUOMATTAVASTI parempi kuin dualshock mutta s-ohjain on enemmän makuuni koska ne ylemmät shoulder buttonit ei oikein sovi mun otteeseen.
    Johtuu varmaankin käsien koosta niin en voi oikein ohjainta haukkua. Pikkuisen isompi saisi olla. Muuten parhain pädi jota olen pitänyt käsissäni. Toisaalta en ole päässyt muuta kuin rupusta king kong demoa pelaamaan joten ohjaimen täysi potentiaali ei ole tullut esiin.

    Haen varmaan kaupasta itsekin xboxin kun hyvien littutelkkareiden hinnat ovat laskeneet minun tasolleni...silloin laatikkokin on ehkä halvempi.
     
  6. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jenkeissä pitäisi tulla 16.-18. joulukuuta. Eli täällä vissiin joulun jälkeen.
     
  7. -Rex-

    -Rex- Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    491
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt tuo on sitten itsellänikin (siis tuo parempi systeemi) ja hyvin pelittää. Nfs ja Pgr tuli ostettua ja kyllä ajaminen maistuu :)

    Noh, poistua takaisin leikkimään sillä ja odotella sitä dead or alivea ja sen julkaisun yhteydessä voisi ostaa toisenkin lankattoman kapulan.
     
  8. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli Rexillä on jo 360? No onko niin hyvät grafiikat ku pitäs next-gen konsoleissa olla?

    Muuten, kaikkiin kotikonsoleihinhan tulee langattomuus vasta nyt next-gen konsoleihin, vaan käsikonsoleissa se on jo. Eli: Onko käsikonsolit omassa luokassaan kehityksessä kotikonsoleita pidemmällä? Niissähän kun on jo langattomuus.
     
  9. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei. Tulihan langattomuus käsikonsoleihin vasta psp:n ja nds:n myötä. Ps2 ja xbox julkaisun aikaan oli vielä gameboy color ja advance vasta tulossa. Eli nds ja psp ovat käsikonsoleiden seuraavaa sukupolvea (ainakin psp on), tosin nyt ne ovat jo vakiintuneet "current-geniksi".
     
  10. -Rex-

    -Rex- Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    491
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kun tuossa on olohuoneessa niin vanha kuin uusikin boxi kiinni niin kyllä tuo uusi vanhalle näyttää kaappia ainakin jos on hd taulu käytössä. Itselläni ei tällä hetkellä ole kuin lainassa moinen, mutta jouluna pitäisi sitten paketista moinen löytyä, joten totutella jo siihen :)

    Lisäksi en todellakaan pidä nykyisiä pelejä sinä mihin 360 pystyy, koska ovat ensimmäisiä julkaisuja. Todelliset tehot tulevat kuvioihin tulevaisuudessa uusien julkaisujen myötä ja sitten voi sanoa kuinka nättiä grafia se lopulta plasmaan työntää. Itse kuitenkin uskon sen sitä tekevän, koska aikanaan kun boxin kehityskitit julkaistiin oli monien kehityspuljujen kommentti, että on miellyttävä alusta tehdä. Ja jokainen joka on pikkuisenkaan tehnyt sovelluskehitystä tietää sen alustan miellyttävyyden mukanaan tuoman edun. Sitä ei pidä aliarvioida.
     
  11. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin kun ei ne pelienkehittäjät vielä tajua mihin XBOX 360 pystyy... Nämä PGR 3 ja Cameohan toimii vasta kai puolella 360 kapasiteetilla.
     
  12. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä ne tajuaa, mutta eivät ole vielä tottuneet ohjelmoimaan 360:lle. Kaikki julkaisupelit käyttää vain 1/6 tai 1/3 360:sen laskentatehoista. Useimpien on sanottu käyttävän vain yhden coren yhtä threadia, ja koneessa on 3 core (kussakin 2 threadia).
     

Jaa tämä sivu