1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Neuvoja uuden puhelimen ostoon.

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi SeonAntti 05.01.2012.

  1. SeonAntti

    SeonAntti Member

    Liittynyt:
    19.07.2010
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve, olen ajatellut ostaa uuden puhelimen. Olen katsellut tuota Samsung Galaxy S2. Sen saisi nyt Soneralta 17e/kk kytkyllä.
    Ja tietääkseni tänä vuonna on tulossa Galaxy S3, jotenka kysyisin teiltä, että kannattaako siihen asti odottaa, että se tulee Suomeen myyntiin ja ostaa sitten se. Mutta mikäköhän on sitten sen hinta?? En viitisi maksaa puhelimesta yli 500e... :p

    Kiitos vastauksista! :)

    Edit: Viel semmosta, että voiko tuota puhelinta käyttää tavallaan nettitikkuna tietokoneeseen?? Tai onko siihen jotai sellaista sovellusta??
     
    Viimeksi muokattu: 05.01.2012
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    SGS3 maksaa todennäköisesti yli 500 euroa.... Kännykkää voi käyttää mokkulan tavoin tietokoneessa.
     
  4. KPL

    KPL Member

    Liittynyt:
    26.10.2011
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vähän reilut 400€ tulee puhelimelle hintaa, joten jos paljon puhut, niin halvemmaksi tulee ostaa puhelin ja liittymä erikseen. Minulla on Saunalahden Otso perusnetillä puoleen hintaan reilu 20€ kuussa, ja puhelin Elisalta 469€. Muilta operaattoreilta ei löydy läheskään tuolaisia hintoja paljon puhuvalle. Itsellä lähti kahden viikon jälkeen oma SGS2 huoltoon, mutta jos tuon jälkeen toimii, niin hyvä ostos on.
    Tietääkseni uutta on nopeanpi prossu ja 4G yhteydet. Näyttökin kasvanee. Itse pärjään kyllä hyvin 3G:llä, ja ei neliydinprossun tehoja taida vielä puhelimeen tarvita.
     
    Viimeksi muokattu: 06.01.2012
  5. SeonAntti

    SeonAntti Member

    Liittynyt:
    19.07.2010
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis tarkoitatko että Galaxy S3 tulee maksaa 400e vai puhuitko S2 hinnasta tuolla 17e/kk maksusta?

    No eilen kuitennin ostin Soneralta S2 .. Kai se riittää :) Puhelin tulee vasta 16.1 ku oli loppunu ei pääse testailee :(
     
  6. Tooumas

    Tooumas Member

    Liittynyt:
    18.02.2009
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lainaan tätä aihetta, kun tein tuonne sony ericsson puolelle jo aiheen, mutta huomasin ettei sitä kukaan lue. Elikkä tämä aihe.
     

Jaa tämä sivu