1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Neuvoja minulle

Viestiketju Mac -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi eitajua 10.07.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. eitajua

    eitajua Member

    Liittynyt:
    29.11.2006
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Kun täällä on näitä Mac-asiantutijoita, niin osaisiko joku teistä kertoa, onko kyseisille järjestelmille olemassa editointiohjelmaa (mielummin ilmaista), jolla voisi leikata mp4-videoita?

    Joudun kesätyössäni käyttämään editointiohjelmia ja vaikka minulla on käytössäni aivan uudet Macit, hommasta ei meinaa tulla mitään. Koneet ovat hitaita ja videoiden käsittelyyn ja siirtoon menee aikaa (Imovie suosii quicktimea ja se on kovin raskas muoto).

    Minulla on käytössäni myös ihka uusi PC, jolla videoiden muuttaminen DVD:stä mihin tahansa muotoon onnistuu nopeasti ja vaivattomasit ilman, että tiedon siirtoon menee tuntikausia. IMovie on kuitenkin helppoudessaan ylivoimainen verrattuna PC:n editointiohjelmiin. Vika vain on, ettei sillä voi tallentaa muihin järkeviin muotoihin, kuin QuickTimeMovie.

    Minulla itselläni ei ole Macia ja olen näiden uusien vempeleiden kanssa melko avuton. Jos teillä on muita neuvoja, miten voisin saada maceistä paremmin tehoja irti TAI jos tiedätte jonkun mp4-editointiohjelman, niin olisin kovasti kiitollinen.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu