1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Neuvoa kannettavan valintaani

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi tepe60 10.06.2012.

  1. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Löysitkö tuota mallia jostain liikeestä kun näyttäisi aika loppuneelta mallilta?
    Jos satut löytämään niin kyllähän tuo hyvä kone on + näyttö. Muista kuitenkin että isompi näyttö tuo painoa ja vähentää akun kestoa, mutta ilmeisesti käytät konetta ihan kotona, jolloin iso näyttö on vain plussaa..

    Jos et löydä tuota konetta / halua maksaa yli 600e koneesta niin ne kaksi muuta 599e hintaista asusta on molemmat hyviä vaihtoehtoja vaikka malli Asus X53TA onkin sinun käyttöösi hieman parempi kuin se Asus X53SD
     
  2.  
  3. tepe60

    tepe60 Member

    Liittynyt:
    10.06.2012
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olin huolimaton, se on loppu, pahoittelen. Hain vain nopeasti esimerkin, jota en olisi kuitenkaan ostanut, koska 699 tuntuu liian suurelta minulle.

    Uskon, että ovat hyviä ja toinen vielä vähän parempi.
    Sitten JOS budjetin laajentaisi 699 asti, niin alkaisi houkutella saada vielä tehokkaampi prosessori, ehkä muistia se 6 GB - vaikken sitä paljoa edes pystyisi hyödyntämään ja sitten suurempi kuin 15.6" näyttö... Tuntuu vain, että sen 100 euron pitäisi todella näkyä ja tuntua verrattuna tähän 599 hintaisiin ko. kannettaviin...
    699 hintaan olisi varmaan ollut tähtäimessä sama merkki Asus, ehkä myös Samsung.

    Käytän sitä kannettavaa sitten pääasiassa kotona, otan joskus mukaan.
    Kotona on myös pöytäkone ja siinä on suuri Asuksen näyttö.
     
  4. zipperi

    zipperi Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2004
    Viestejä:
    656
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Turha maksaa isosta näytöstä jos voi tarvittaessa liittää ulkoisen näytön. Itse tyydyin 15.6-tuumaiseen, jota käytän 27" näytöllä - on mm. kuvien katselussa aivan toiselta planeetalta.
     

Jaa tämä sivu