elisan kaapeli 5/1 ja sit täs tää feikki... nauti FAKE E: kohta vissii vaihtuu 10/1 kun elisalla tuli uudistus..
Faijan kämppään vedetään valokuidut, jolloin 1/1mb on ilmainen, 10/10 maksaa 19.90 ja 100/100 29.90€. Arvatkaapa minkä minä ottaisin jos kämppä olisi minun?
1m/512 dna laajakaista: Joskus sitten laitan kannettavan ja kotona olevan netin nopeuden, tällähetkellä oon äiskällä .
Ootapaps kun saan asennettua win98se kannettavasta uudestaan, niin sun on sen jälkeen vaikea alittaa sitä tulosta > (huomenna näät ) .
Ilman kuvia ja mainosten kanssa joku ~20sek, ilman mainoksia jonkun verran nopeammin. Kuvien kanssa ja mainosten kanssa about 1min ja ilman mainoksia puol minuuttia, ja että sain speedtestistä ton tuloksen, niin kesi 15min, kun toi lagas hemmetin paljon . Fx mukaan kun latas musaa, niin max nopeus sen mukaan oli jotain 1.8kt/s, ja netti radiota kuunellessa ehit kuulla 5sek musaa, lataa 6sek, ja kkulet taas 5sek jne... . Nojoo, pitäs kai hankkia datakaapeli piuha tuohon nokia 6670 että sais hieman nopeamman yhteyden, tai sitten jonkun halvan sony erkin, jossa on 3g, kun mää saan sony erkin toimimaan modeemina helpommin kuin nokian... sorry off topic .